Gå til innhold

Da er jeg her igjen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta fyller 1 år om ett par dager, og i dag lyste det en positiv graviditetstest mot meg!

Det var absolutt ikke planlagt, men prevensjonen og angrepillen sviktet, og nå som sjokket har lagt seg kribler det i magen og vi gleder oss :)

Testet i dag og fikk en svak test, måtte teste ett par ganger til og alle var svake men positive.

Skal ta en ny i morgen så får vi se hvordan den er, men har stor tro på at den også vil bli positiv :-)

Forrige gang bestilte jeg legetime sent i svangerskapet, men ringer nok lege over helgen for å få de bekreftet : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillejenta fyller 1 år om ett par dager, og i dag lyste det en positiv graviditetstest mot meg!

Det var absolutt ikke planlagt, men prevensjonen og angrepillen sviktet, og nå som sjokket har lagt seg kribler det i magen og vi gleder oss :)

Testet i dag og fikk en svak test, måtte teste ett par ganger til og alle var svake men positive.

Skal ta en ny i morgen så får vi se hvordan den er, men har stor tro på at den også vil bli positiv :-)

Forrige gang bestilte jeg legetime sent i svangerskapet, men ringer nok lege over helgen for å få de bekreftet : )

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer, da blir det omtrent samme avstand som mellom gutta vår, veldig hyggelig når de er så tette. Nå leker de fint sammen. Vi venter nummer 3, det blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...