Gå til innhold

Det har skjedd et MIRAKEL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måååå bare dele det, har lyst til å hyle ut til hele verden!!

Jeg og min mann har vært ufrivillig barnløse i 3 år nå.

I starten av Januar var vi på ivf samtale, var 3 dager over ikm (syklusen min er på bærtur i ny og ned), så fikk primout- tabletter for å få mens, slik at jeg kunne begynne med nesespray så fort så mulig.

Idag er det 6 dager siden jeg skulle fått mensen pga disse tablettene, jeg testet kun for moroskyld så jeg kunne få det lile håpet ut av hodet.

JEG TESTET POSITIVT!!!!!

Trodde jeg ALDRI skulle få si det....

Hvis beregningene mine stemmer er jeg 7+2 på vei nå.

Gaske utrolig???

Videoannonse
Annonse
Gjest 3 små ♥
Skrevet

Så fantastisk!! Gratulerer SÅ mye:)

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer, håper du får et flott svangerskap :)

Skrevet

Kult, sånne historier liker jeg! Håper alt går bra med dere, det fortjener dere!

Skrevet

Gratulerer! Lykke til med svangerskapet :-)

Skrevet

Jeg måååå bare dele det, har lyst til å hyle ut til hele verden!!

Jeg og min mann har vært ufrivillig barnløse i 3 år nå.

I starten av Januar var vi på ivf samtale, var 3 dager over ikm (syklusen min er på bærtur i ny og ned), så fikk primout- tabletter for å få mens, slik at jeg kunne begynne med nesespray så fort så mulig.

Idag er det 6 dager siden jeg skulle fått mensen pga disse tablettene, jeg testet kun for moroskyld så jeg kunne få det lile håpet ut av hodet.

JEG TESTET POSITIVT!!!!!

Trodde jeg ALDRI skulle få si det....

Hvis beregningene mine stemmer er jeg 7+2 på vei nå.

Gaske utrolig???

Det er helt fantastisk! Hyl det ut! Vi ventet 2 år på førstemann. Og jeg skulle startet ivf 3 uker etterpå. Så testet jeg plutselig positivt:-) Nestemann kom på bestilling. Og nå, kremt kremt, veldig uplanlagt og er fortsatt i sjokk!

Men kos deg masse med den lille huleboeren! Og gratulerer så mye!

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye! :) utrolig kjekt med sånne historier med happy ending :) kos deg masse i svangerskapet!

Endret av Anette1987
Skrevet

Gratulerer!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Herlig å lese :D Har hørt flere har sagt det, at når de har innstilt seg på at det ikke går på naturlig vis, og for eksempel er på IVF-samtale, så plutselig klaffer det allikevel!! Sikkert fordi man slapper av og tar det litt mer ro, merkelig hvor mye det kreves av kroppen for at spiren skal sitte:) Masse lykke til videre!!!!! :D

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Jeg kan ennå ikke tro det!

Tatt 5 tester, alle kan vel ikke ta feil?:P

Føles ut som jeg drømmer :D

Skrevet

Et lite råd fra mg. Ikke vær så mye inne på forumet mens du er i 1 trimester. Da dt er mange her som har opplevd både SA og MA. Og man blir veldig engstlig av å lese om alle de historiene. Og du kommer til å stresse mye. Jg selv er 4-gangs gravid og har aldri hatt behov for tidlig ul,mn denne gangen etter å ha blitt medlem her ble jg så bekymret av alle innleggene hvor dt gikk galt at jg måtte ta tidlig ul for å roe mg ned :( Du får kose dg md graviditeten din og ønsker dg masse lykke til :)

Skrevet

Gratulerer!

Blir alltid like glad av historier som dette :)

Skrevet

Gratulerer! Vet hvordan det kjennes, enorm lykke. Lykke til, kos deg masse som gravid!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg har også akkurat testet positiv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...