Gå til innhold

Hvor tok dere passfoto til klinikken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi måtte også levere bilde, men skjønner ikke heeelt hvorfor, man gjør jo ikke dette til sykehuset, Hehe er det slik at det skal hindre feile folk med feile prøver/egg??:) Hehe hilsen ei som er liiiiivredd for å få innsatt feil egg/sperm...

Det er nokk for at de lettere skal huske oss ja :) Vi hadde et passbilde liggende av samboeren, så jeg klippte bare ut et i samme str av meg selv fra et vanlig bilde. De har nr, og strenge gode rutiner på merking å slikt av rørene ++ så tror ikke du skal være redd for å få feil Ringfinger :)

nei, sant nok Mottivert, men alikevell.. tanken streifer.. tankene streifer uendelig mye i disse tider... må vente en ekstra mnd. med nesespray osv. bare pga det er påske.. skjønner egentlig ikke det.. jeg forventer mensen 4. februar, så sa de dette kom midt i påska, jeg så at de regnte på det også, men sånn jeg kommer frem til det, så blir det eggutenting uka etter påska...? man går vell ikke til ultralyd før etter man har hatt 10 dager med sprøyter?

Annonse

Hehe, de vil jo ha bilder av oss fordi vi faktisk er superstjerner jenter! Heltinner er vi! Da satser jeg på at det holder med normale bilder av oss, autografene har de fått på samtykket. *fnis* Vi hører til St. Olavs :)

Jeg venter på tr, har mensmurringer og tror faktisk jeg har blødd litt i natt, noen dråper bare. Skal ikke ha mens før neste helg egentlig da. 8.feb blir på min syklusdag 28 som er tidligste dag for tr hos meg. Hva gjør jeg hvis jeg får tr lørdag eller søndag når jeg skal ringe inn denne gang? Må jeg vente til åpningstid mandag morgen med å ringe inn da? Blir ergo spraystart i mnd skiftet februar/mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...