Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har hatt to avbrutte forsøk og sendt inn kvitteringer. Første runde var det rett under 15000 og den andre runden nå var det også rundt 15000 kr. Det blir jo godt over grensen tilsammen :)

Men i dag så fikk jeg brev fra Helfo om at jeg får tilbake bare 2500 kr. Og det syntes jeg var veldig lite. Tenker at det må være en feil her, eller har jeg bare misforstått hele tilbakebetalingsdelen? Trodde jeg skulle få tilbake alt over 15000 (sånn ca.).

Jeg trenger litt hjelp av dere her nå, for Helfo er jo selvsagt stengt for dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014697-tilbakebetaling-fra-helfo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan sender man inn søknad om refusjon? Er det nok å sende inn erklæring på IVF behandling + alle kvitteringer? Sender dere inn egenandelsfakturaen på kr. 1500,- også?

Etter så mange belastninger som vi prøvere må gjennomgå, kunne vi godt ha fått dekt litt mer...

Annonse

Hei vet dere når de starter beregne de 6 mnd er det fra første samtale eller når du faktisk starter opp? Jeg må først ned i vekt før jeg kan begynne ig da kan ser vær at det går 6 mnd fra første samtale til uttak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...