Janne30 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hei, noen som har barn med trakeomalasi? Dvs bløte pusterør. Min datter er født med dette, nå 10 mnd. Vil gjerne dele erfaringer rundt dette.
Topo Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har en gutt på snart tre år med bløte luftveier...
Janne30 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2013 Har dere hatt problemer ift influnsa?
Topo Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Nei, vi vaksinerer. Men vi vi har problemer med kulde og til dels feilsvelging. Endret 30. januar 2013 av Topo
Janne30 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2013 Takk for svar. Gjør dere noe spesielle tiltak ift barnehagen? Vi har også problemer med kulda og svelging.
Topo Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Han er ikke ute når gradestokken kryper under -10, sover inne og begrenset/ingen utelek. Han får heller ikke drikke av vanlig kopp enda, men bruker tutekopp eller sugerør. Utover det har vi ikke noen tiltak. Han er litt plaget med fortettninger i lungene, og vi har fått hjem et forstøverapparat som vi bruker når han er tett.
NormaJean Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Min sønn har også dette! Jeg har ikke vaksinert han i år, og nå er det forsent! Med tiltak i barnehagen så er det at han ikke skal være ute når det er -10 og jeg ber dem å passe på at han ikke løper for mye fordi han begynner å hoste så fælt ( men det er nesten umulig, hyper unge;) Vi har fått tildelt cpap maskin pga søvnapne, men ikke begynt å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå