Gå til innhold

Bør jg være bekymret?

Anbefalte innlegg

Tok blodprøver hos legen på første svangerskapskontrollen. Og nå har de ringt meg fra legekontoret, og fikk beskjed om at leverprøvene er litt forhøyet. Ikke mye, men vil ha meg inn på en time, og henvise meg til ul.

Noen som har opplevd lignende?? Blir litt bekymret kjenner jg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014667-b%C3%B8r-jg-v%C3%A6re-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet dette har skjedd med tanteungen min, så de måtte ta nye prøver. Som oftest er det bare en feil på prøven, altså at det har skjedd en feil i oppbevaringsprosessen eller lignende. Det viste seg at alt var fint tilslutt :-)

Jeg var veldig plaget med hjertebank og svimmelhet i starten av svangerskapet, og tok da masse blodprøver, deriblant leverprøver. Jeg forbinder leverprøver kun med farlige greier, og måtte da spørre legen hvorfor de skulle ta det (livredd for at de mistenkte noe alvorlig!), og fikk da beskjed om at det kan være en liten forhøyning som ikke er farlig, men som lager en forstyrrelse i kroppen. Det var ikke tilfellet hos meg, men forsto det på legen som at det slett ikke behøvde å være farlig. Kan jo bare være en liten feiltest og, behøver ikke å bety noe grusomt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...