Gå til innhold

Blødninger i uke 5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ånei ånei.. krysser fingrer for at det ikke er noe alvorlig!!

Har hørt at man "ofte" kan være gravid med 2 stk, og at man da mister den ene via en blødning tidlig de første ukene, før man vet om det en gang. Har vel også lest at mange kan blø litt.. hør med en lege au du, så blir du litt tryggere på hva du bør bekymre deg for og hva du ikke trenger bekymre deg for :)

Håper alt går bra!!! :)

Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 5, men ingen smerter. Var nesten sikker på at jeg hadde mistet, men i uke 6 fikk jeg komme inn til innvendig ultralyd på gynekologisk avd. på sykehuset og der fikk jeg se et lite bankende hjerte. Alt har gått bra til nå, er i uke 13 :)

Så for min del var det et positivt tegn at jeg ikke hadde smerter. Kjenner ganske mange som har hatt blødninger tidlig i svangerskapet uten at det har vært noe galt, krysser fingrene for at det gjelder deg også :)

Hei

Jeg hadde ul i uke 5 pga ivf og da så vi at begge embryoene hadde festet seg, men det ene hadde stoppet å utvikle seg.

Blødde litt helt fra uke 3, men ikke mye. Hadde ikke vondt i det hele tatt, men hadde noen skikkelige styrtblødninger i uke 7-9 når det ene embryoet kom ut.

Så ja det er mulig å se på ultralyd - vi så til og med at hjertet slo!

Masse lykke til, håper det går bra!

Annonse

Jeg hadde også blødninger fra ca uke 5-8

Så hjertet i uke 6, og skal tilbake om noen dager for å se at det fortsatt slår.

Antar at jeg da er ca 10 uker.

Høres ut som om veldig mange har små blødninger tidlig i svangerskapet, men det går stort sett bra.

Kjenner eneste litt murringer...det er liksom slim med blod i, ikke "rent" blod som ved mensn...

Jeg er søkt inn på tidlig ul fra før så jeg venter bare til da, blir sikkert i neste uke en gang :) får bare håpe på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...