Mango86 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Vi har brukt pampers på sønnen vår siden han ble født, men nå syns vi det lukter mer tiss av han. Skifter bleie hver 3dje time ca, men vekker han ikke på natten om han sover. Syns det lukter veldig tiss av han uansett hvor ofte vi skifter og vasker han... Prøvde derfor Libero, men da lekker det både urin og avføring selv om bleien sitter bra på. I tillegg syns jeg Libero er så stive og klumpete. Og de etterlater seg merke i lyskene og rundt lårene hans selv om de ikke er for stramme... Forslag hva vi skal gjør? Han er 8 uker, vi bruker str 2 bleier (3-6 kilo.)
peanutts82 Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 (endret) jeg skrev et lignende innlegg for 3-4 uker siden. fikk da anbefalt å gå over til Rema 1000 sine bleier str 3 5-9 kilo. beste anbefalingen jeg har fått. -pampers har lotion i seg og derfor lukter det ekstra mye -libero er bare tull syns jeg -kan også hende at siden gutten din har vokst så tisser han mer nå enn før og trenger større bleie som tåler mer. jeg bytta til str 3 5-9 kg da gullet var 4700g. alle bleie jeg har prøvd etterlater seg merker i lysken og lårene. tror ikke du kommer unna med det. men det er ikke farlig og tror heller ikke de har vondt av det. Endret 30. januar 2013 av peanutts82
Snuppelupp1988 Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Har prøvd coop obs sine bleier nå i to uker og er kjempe fornøyde med dem
Mamma til 3? Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Vi bruker Rema sine. Kjempegode! Har ikke hatt et eneste uhell, og ikke lukter de heller. Pampers og Libero ble brukt tidligere, men Pampers lukter og Libero sitter rart på, og begge har vi hatt flere lekkasjer i. Gå for Rema!
Puppemamma Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 Bare kjøp en strl større i bleier :-) coop og Rema er veldig bra, first price helt ok :-)
samu Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 hvilke størrelser er de minste hos rema 1000 og coop? jeg har ei jente på 6 uker, men har ikke funnet noen små nok.
Helene7 Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Anbefaler og Coop og rema sine bleier. Tror str 3 er den minste de har hvis jeg ikke tar helt feil. Brukte pampers frem til hu var stor nok. Hvis hu har pampers eller libero på natta nå, så tisser hun igjennom. Skjer ikke med rema og Coop sine.
.Lillemy. Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Vi er veldig fornøyd med rema sine :-)
☆☆☆ Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Veldig fornøgd med Coop og rema, har brukt dei sida ho var 5-6 veker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå