Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg tok en hcg blodprøve hos legen 4+0 som var på 340. Tok en 10 dager etter altså 5+3 som jeg fikk svar på nå, den hadde steget til 9700. Er dette normalt? Hvis den skal fordobble seg hver 48 time så burde den ha vært på 10880.

Er så redd det ikke er riktig økning:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014583-noen-som-har-peiling-p%C3%A5-hcg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke helt peiling, men virker nå som en grei økning syns jeg! Har forstått det som at den skal fordoble seg CA hver 48.time, og da syns jeg ikke den verdien din virker så ille. Beste er kanskje å spørre legen din for å være sikker, får sjelden bedre svar enn derfra ;)

Tok blodprøve i dag.. 237 bare :( tror jeg er mindre på vei enn jeg menstermin da.. men veldig nervøs.. skal ta ul over helgen dersom jeg ikke begynner å blø

Hvor langt er du da? Skjønte det sånn at 340 er høyt til å bare være 4 uker.

Annonse

da jeg var 4+2 tok jeg en serum HCG og den var på 726. er nå 5 uker. Det med HCG er veldig individuelt fra person til person.. det kommer ann på hvor tidlig og hurtig du produserer hormonet. syns ikke du skal tenke så mye på "tallet", og ikke sammenlign det med hva andre har.. alt er heløt sikkert som det skal være. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...