mei87 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hjelp! Jeg har begynt å snorke etter at jeg ble gravid (er 25+5). I natt var jeg visst så ille at samboer gikk og la seg på et annet rom Forslag og råd for å bli kvitt snorkinga mottas med stor takk!
Leb76 Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg også! Jeg vekker meg selv med snorkinga stadig vekk. Jeg har til og med snorka i våken tilstand, sånn rett før jeg sovner. Har ingen råd, desverre, men jeg håper det stopper når jeg har født...
Snuppelupp1988 Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Kjøp snorkeplaster og sånn spray Fungerte yperlig når jeg slet med det samme.
fisken2015 Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Samme problem her. Eneste som hjelper litt er nesespray, men det kan en jo ikke bruke ubegrenset :-(
Håperpåønskebaby Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Kan prøve å kjøpe sånn horn på apoteket som du bruker til å skylle nesen med, blander noe salt i vannet og lar det renne gjennom fra et nesebor til det andre... Om det trøster så har jeg slitt med forstoppelse, og etter å ha tatt laktulose i går kveld, var fisene mine så ille at mannen la seg på gjesterommet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå