Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, takk! :) Men er mest ute etter en liste eller oversikt over hvilke navn som ikke er bibelske. Kan ta vel lang tid å skulle lese seg igjennom alle navn for å finne ut det.

Noen med peiling? Evt, kan man jo komme med forslag her på de navnene man selv vet at ikke er bibelske.

Hm, det skjønte jeg ikke - for dette er jo lister over navn som ikke er hebraiske/bibelske :) Tror ikke du finner en liste over ikke-bibelske navn, for det er jo alle de andre navnene ;) Det er jo et enormt antall navn som ikke er det, så det beste er jo å si litt om hva du liker av navn så kommer det nok mange navn i samme gate som forslag :)

Annonse

Omformulerer meg ;) listen din er fin den, men det gjør det fortsatt noe tungvint. Poenget er vel det å skulle klare å komme på noen navn, og at de da i tillegg ikke skal være bibelske. Sitter jo ikke inne med flere hundre navn, som jeg da igjen må sjekke ut om er det eller ikke.

Som jeg skrev, så er jeg på utkikk etter litt "spesielle" navn, ikke typiske Kari og Ola-navn, men heller ikke poppis dessertnavn. Og ja, jeg trenger jo ikke hele verdens ikke-bibelske navn, men noen navn som gjør seg greit på et norskfødt barn er gull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...