Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd å få skyggestrek eller falsk positiv på den?

Tok en sånn i dag, på morgenurin, men er kun 10 DPO, så det er jo altfor tidlig :P Meeen, jeg synes å skimte en svaaak strek... Har aldri opplevd å få skyggestrek eller falsk positiv med denne før, men vil veldig gjerne høre dere andres erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har aldri vært gravid, og har aldri testet annet enn blenda hvitt på RFSU-testen. Vil tro det er store sjanser for at du er gravid :)

Endret av Emea
Skrevet (endret)

Den testen funket ikke på meg i det hele tatt.

Jeg testet først med to billigtester - to streker, så da testet jeg med den; blendahvit!

Tok CB digital m/ukesindikator dagen etter og fikk opp 1-2, altså 3-4 uker på vei :)

Så vil anbefale deg å kjøpe en digital m/ukesindikator og ta den om to dager :)

Endret av Liljeduft
Skrevet

Tusen takk for svar jenter!

Testet med samme type test i dag (I knooow...), men den kunne jeg vel ikke med min beste vilje (og den er god om dagen!) se noe på :(

Men så teller jeg etter og skjønner at jeg sannsynligvis ikke er mer enn 9 eller 10 DPO i dag. Tror jeg... Så da får jeg ha trua litt til :D

Skrevet

Har sett flere som får falsk positiv med rfsu testen....:/

Skrevet

Jeg fikk falsk positiv med rfsu-testen her om dagen... Fikk mensen bare noen timer etterpå! DET var nedtur, hehe!

Anonym poster: 9ed6af2aee2ebb6a0f82f5646d605708

Skrevet

Når dere sier jeg fikk falsk pos og så mensen rett etterpå. Dere vet at testen kan vise riktig? At dere ble befruktet men at det gikk til grunne like opptil ikm?

Dere skjønner det vel:) ?

Anonym poster: d4e4683f4f3fda8a3264bf8a59ff7fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...