Gå til innhold

Bæsjelekkasjer nesten hver morgen.

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte å høre med dere om dere har en løsning på problemet vårt. Datteren vår på 13 mnd sover godt om natten uten noen oppvåkninger, og våkner en gang mellom 7-8 om morgenen. Dette er ikke et problem, derimot VELDIG bra! ;) Det som er problemet er at hun alltid har bæsjelekkasje når hun våkner. Grunnen er åpenbar - bleia er så full og tung av tiss i løpet av natten at når bæsjen kommer på morgenen, så er det rett og slett ikke plass til mer. Det tyter ut gjennom alle åpninger. Bruker en str større i bleia på natta enn det hun bruker på dagtid. Har også puttet en brillebukse utenpå for å se om det hjelper. Lekkasjen kommer likevel.

Nå er jeg lei av å vaske bæsj og saueskinn, ullpysj og sengetøy hver eneste dag. Noen som har tips å komme med? :)

Fortsetter under...

Bytt bleie på henne før du legger deg. Dette ble vår løsning en periode. Hun merket ikke at jeg tok i henne engang så det gikk veldig fint. Det ble plass i bleien og mindre å vaske :) Er liksom litt grenser for hvor store bleier de skal sove i også syns jeg da :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...