Gå til innhold

Noen som har hatt slimsekk betennelse i hoften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken behandling?

Hvor lenge varte det før du ble frisk?

Anonym poster: 96ce259cb7ae32ebd42eafe9baf6b996

Skrevet

ingen`?

Anonym poster: 96ce259cb7ae32ebd42eafe9baf6b996

Skrevet

Finn noen som jobber med trykkbølgebehandling.

Det dekkes ikke av det offentlige (noe som nesten er uhørt ift hvor effektivt det er!), men du trenger ikke så mange gangene. Uansett så er det den absolutt raskeste måten å bli kvitt det på! :)

hilsen terapeut

Anonym poster: a0fc43746d7017cdfd8673ed30cda64e

Skrevet

Mannen min har det. Behandling hos fysio, samt noen tabletter (betennelsesdempende, husker ikke hva de het) Han har hatt det i snart 10 år og blir ikke bedre.

Anonym poster: 1af5d429a233f5a395a6407ca1406f0d

Skrevet

Mannen min har det. Behandling hos fysio, samt noen tabletter (betennelsesdempende, husker ikke hva de het) Han har hatt det i snart 10 år og blir ikke bedre.

Anonym poster: 1af5d429a233f5a395a6407ca1406f0d

Jeg har også hatt det i ca 10 år, har prøvd det som er ¨å prøve, men er ikke frisk, litt bedre, kanskje.

Har prøvd betennelsesdempende tabletter, gel, kortison sprøyter, fysioterapeut, trening og akupunktur, men uten noe varig resultat...Kortisonen var siste utvei, men da ikke den heller hadde effekt, så var det på tide å innse at det var kommet for å bli...

Anonym poster: dd5afc6b4149c882e1f3b0aa720778f5

Skrevet

Ca 80% blir kvitt slike kroniske betennelser med trykkbølgebehandling, så det er verdt et forsøk altså.

Jeg har prøvd og ikke blitt bra, så jeg må nok bare leve med det, går på femte året nå.... Fysioterapeuten som brukte trykkbølger på meg var nesten like fortvilet som meg, han har drevet med det i mange år og det var første gang han hadde en pasient som ikke ble bra.

Anonym poster: 7036b8de8c13c22edd5eaf042623c048

Skrevet

Hadde det i en periode i tenårene, da jeg spilte fotball.

Gikk til fysio, og fikk en form for varme/laser(?)behandling.

Husker ikke helt... Men dritvondt var det ihverfall :)

Skrevet

Kan noen fortelle symptomene deres?

Jeg har veldig vondt i en hofte som jeg føler nesten går ut av ledd noen ganger og så faller på plass igjen. Jeg kan kjenne at det gnager rundt hoften.

Det er vondt på siden og inni hofta føler jeg.

Skrevet

Hadde det som aktiv langrennsløper, det var årsaken til at jeg måtte legge opp. Forsøkte både fysio, medisiner, trykkbølger, og varmebehandling. Tok et års tid etter at jeg la opp før det endelig ga seg.

Anonym poster: a5b0288a24594d62ce18d83071443606

Skrevet

Ja, hadde det - og fikk hjelp av healer da jeg hadde forsøkt alt annet, faktisk. Og nei, jeg trodde ikke på "sånt" før jeg gikk dit.

Anonym poster: 74d64a075ba624038c40a2bf21ebc516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...