Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne at lillejenta skal få spise mer selv, men synes det er litt vanskelig å vite hva jeg skal gi henne. Hun får diverse i fruktnettet så er vant til mye forskjellig, men tenker at hun skal få ta mer mat fra tallerken og inn i munnen selv. Går jo ikke så bra å gjøre det med grøt og mos. Hva kan jeg begynne med som er fint å holde selv og få tak på, men som ikke er farlig med tanke på å sette i halsen. Er bekymringen for det som stopper meg fra å gi henne fruktbiter, grønnsaker etc rett å hånda. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt min små brødbiter med leverpostei. Men han er 8 mnd da...

Skrevet

Samme her; skive med leverpostei ;) Veldig greit at hun får spise litt selv uten at vi må til å bade og vaske huset etterpå :P Har også gitt henne honningmelon, den er så myk at den glir greit ned :)

Skrevet

Vil gjerne at lillejenta skal få spise mer selv, men synes det er litt vanskelig å vite hva jeg skal gi henne. Hun får diverse i fruktnettet så er vant til mye forskjellig, men tenker at hun skal få ta mer mat fra tallerken og inn i munnen selv. Går jo ikke så bra å gjøre det med grøt og mos. Hva kan jeg begynne med som er fint å holde selv og få tak på, men som ikke er farlig med tanke på å sette i halsen. Er bekymringen for det som stopper meg fra å gi henne fruktbiter, grønnsaker etc rett å hånda. Tips?

Jeg har kjøpt noe som heter maiskroker i Sverige, de er helt geniale og så kan de spise selv. De smelter i munnen med en gang og kidden i husker digger den :)

Skrevet

Puffet ris eller puffet havre? Ellers holder jeg med på å gi skive med pålegg som henger fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...