Gå til innhold

Hvor lang ventetid er det på Kiddies24.de på vognmodeller de ikke har inne, hvor lenge ventet du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører flere sier det tar lang tid, men hvor lang tid er det snakk om?

Anonym poster: 0bacf34b70cbe4b4f29be8bd69ea32b4

Skrevet

Det kommer helt an på leverandøren Kiddies bestiller varen fra, det, så det er jo umulig å svare på på generelt grunnlag. Vogna kan være tom fra produsenten og i produksjon, eller de kan stå klare hos produsenten og skal bare sendes..

Send en mail til kundeservice og forhør deg om skkurat den vogna du er ute etter :)

Skrevet

Jeg venter i 3 uker da jeg bestilte ei tvillingvogn derifra :)

Anonym poster: 963199a09d594f9af766270962262777

Skrevet

Som Smyril Line skriver kommer det an på modell og leverandør. Men det pleier vel å stå når det er antatt å være back in stock?

Har ellers veldig god erfaring med kundeservice på Kiddies24, de er raske til å svare!

Skrevet

Forresten, blir varene levert hos posten, eller må man hente opp i butikk eller hvordan fungerer det?

Skrevet

Mine ting ble levert på posten. Betalte moms og fortollingsgebyr når jeg hentet.

Skrevet

Mine ting ble levert på posten. Betalte moms og fortollingsgebyr når jeg hentet.

Takk :) Men hva med frakt? Momsen og fortollingsgebyret, vet du hvor mye det kom seg på?

Skrevet

Frakten betaler du til Kiddies. Momsen er 25 % av prisen på varen + frakt. Fortolling er et par hundre kroner.

Skrevet

Frakten betaler du til Kiddies. Momsen er 25 % av prisen på varen + frakt. Fortolling er et par hundre kroner.

Tusen takk for god info :)

Skrevet

Min kom på døra ene gangen og tollregniga kom i posten senere, andre gangen var jeg ikke hjemme da vogna ble forsøkt levert, så da hentet jeg den på posten og betalte toll samtidig.

For å finne riktig totalpris kan du bruke importkalkulator.no. Bare pass på å taste inn vognbeløpet du får i kassa pø Kiddies, ikke det som står på varens produktside, for de trekker fra tysk moms i kassa :)

Skrevet

Min kom på døra ene gangen og tollregniga kom i posten senere, andre gangen var jeg ikke hjemme da vogna ble forsøkt levert, så da hentet jeg den på posten og betalte toll samtidig.

For å finne riktig totalpris kan du bruke importkalkulator.no. Bare pass på å taste inn vognbeløpet du får i kassa pø Kiddies, ikke det som står på varens produktside, for de trekker fra tysk moms i kassa :)

Så bra, takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...