Gå til innhold

bekymret for lillegutt i magen:(

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i to uker liggi syk med svineinfluensa, lå også noen netter på sykehus... har vært veldig bekymra for lillegutt, var hos legen min i dag på svangerskapskontroll og da var symfysemålet lavt, .. og han mente han hadde vokst lite nå.. skal til ul på torsdag, men tenkte å høre med noen her om dere har opplevd å plutselig ha lavt symfysemål, etter å ha hatt normalt, høyt hele veien?? er 26 uker på vei. kanskje det kan være at jeg/babyen ikke har fått nok næring i løpet av disse to ukene, men må si jeg blir redd av dette:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014255-bekymret-for-lillegutt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde helt normalt sumfysemål med eldstemann. Fulgte kurven min fint. I uke 30 så gikk målet ned, ble sendt på ul, alt var fint. Måtte på ny ul etter 2 uker for å se at han vokste. Det gjorde han, så jordmor trodde at den ene målingen var feil. Tungt skrevet, men håper du forstår :-)

Lykke til :-)

Annonse

Jeg vet at det ikke er noe lett å tenke sånn, har disse ekle tankene først satt seg, så sitter de der... Men prøv å tenk på de som kaster opp mange ganger hver dag hele svangerskapet! Det blir baby av det også :) lykke lykke til på UL, koselig å få se på lillemann en ekstra gang :)

ja det er sant det, er vel bare det at forrige svangerskap gikk alt som normalt hele veien, og denne gangen kommer alt på en gang... hehe.. men det er andre som har det verre, og jeg er veldig glad jeg ikke er en av dem som kaster opp i store deler av svangerskapet, stakkars:( det går nok helt sikkert fint, og tusen takk for lykkeønskning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...