Gå til innhold

når fikk dere positiv?

Anbefalte innlegg

Er kanskje alt for utolmodig nå, er 9 dager over EL, fikk neg i dag... krysser fingrene for at jeg får positiv om 5 dager, da mensen skal komme. Bruker alltid å få en mellomblødning, men den har ikke kommet.. hm... håperhåper

Når fikk dere positiv på testen ? hvor tidlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014225-n%C3%A5r-fikk-dere-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er kanskje alt for utolmodig nå, er 9 dager over EL, fikk neg i dag... krysser fingrene for at jeg får positiv om 5 dager, da mensen skal komme. Bruker alltid å få en mellomblødning, men den har ikke kommet.. hm... håperhåper

Når fikk dere positiv på testen ? hvor tidlig?

Har du forsøkt å teste på ny? Håper du får positivt svar. Krysser fingrene for deg.

ja jeg testet på ny, ble neg. to dager etter fikk jeg mensen... var utrolig mye mindre enn hva min vanlige mensen bruker å være... men kan nok 100% si at dette ikke var noe festeblødning av noe slag, var reint og friskt blod... men mye mindre enn hva det bruker å være...

FÅR BARE KRYSSE FINGRENE FOR AT DET GÅR DENNE MND DA..... :-)

Annonse

Er 14dpo, negativ i dag... Har ikke fått mens og har vært presis på dagen i 1 år og det er ikke antydning, men har siden forrige helg følt som om jeg har en ballong i magen og vonde større pupper.. Pleier ikke være sånn, så noe rart er det.... Blir tullete av det!!! Får vente til fræddan som de sier :)

Jeg er 14 eller 12 dpo i dag. (uregelmessig syklus på 25-28 dg) Testa negativt på mandag... Med en legekontor-test som heter Abbott??? Sensitivitet på 100 Ul/l står det på nett... :-0 Kanskje ikke så rart det ble negativt da??? Skulle ha mens i dag, eller fredag som kommer... Vet ikke om jeg tør teste i morgen... :-/

Fekk først ein positiv test 6 dpo, men den var veeeldig svak og måtte tolke etter beste evne... Fekk supertydeleg 11dpo, men det heile endte i dødfødsel som følge av preeklampsi :(

Uff så trist!!! :-(( Kondolerer.....

Fekk først ein positiv test 6 dpo, men den var veeeldig svak og måtte tolke etter beste evne... Fekk supertydeleg 11dpo, men det heile endte i dødfødsel som følge av preeklampsi :(

Uff så trist!!! :-(( Kondolerer.....

Takk! Me startar på 'an igjen nå, så håpar berre spira sitt kjapt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...