Gå til innhold

Dere som har mindre enn 1 uke igjen

Anbefalte innlegg

Hvordan er Formen deres? Merker jeg er utrolig Sliten og Trøtt Ofte. Har en del vondt i magen og blir ofte kvalm. Lille gutt er aktiv så får litt vondt av han innimellom også,men bare utrolig glad for jeg kjenner han,men begynner og bli stor,så sparkene hans er kraftige nå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014201-dere-som-har-mindre-enn-1-uke-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliten, trøtt, småkvalm, litt vondt i bekkenet, mye vondt i symfysen, masse murringer og ikke minst drittlei. Har ikke lyst til å gå gravid lenger, men må jo kanskje holde ut drøye to uker til. Heldigvis er ikke det altfor lenge :)

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig og starte et nytt liv med baby :) Blir sikkert slitsomt det også, og ikke mye søvn da heller, men da satser jeg på at kroppen funker litt bedre, at jeg orker å dusje uten å bli uvel og må legge med nedpå litt etterpå. Ja, om jeg får tid til å dusje vel og merke ;)

Men er vel sånn det skal være. Psykisk og fysisk tungt på slutten så man er skikkelig klar for fødsel og barselstiden. Må bare prøve å gjøre små ting og holde humøret oppe :)

Ganske lei selv også,men har heldigvis ikke hatt noe bekken plager og det priser jeg meg lykkelig over.

Ja blir spennende og starte et nytt liv med babyen.

Helt enig,man må bare prøve og holde humøret oppe,men gjør ikke noe om jeg ikke går overtid, han kan komme i helga:)

Trøtt, men masse energi, masse sammen trekninger, ned press, sliter mye med svangerskaps kløe., vondt i ryggen osv... veldi Morro når man er aleine å har ei til som skal ha full oppmerksomhet ... godt jeg er ferdi før helga :D

Nå er det egentlig 19 dager til termin, men får planlagt ks på mandag. Sånn sett er jeg ikke like langt som dere... Formen er egentlig overraskende bra. Har nettopp vasket rundt soverommet til storebror. Måtte ha en del pauser, var bl.a. en del tunge ting å flytte på, men om formen hadde vært rævva hadde jeg jo ikke klart det. Nå blir det full avslapping og kanskje en dusj før jeg henter i bhg. Nyter de siste dagene med permisjon :) Men ja, det er betydelig tyngre nå - magen er diger, masse kynnere og litt murring i rygg og bekken. Blir godt å få det overstått!

Lykke til med innspurten dere som dessverre sliter litt mer enn meg... Snart er vi alle i mål ;)

Har 17 dager igjen og drittlei.

Kaster opp hver dag, supertett i nesa, nummen i alle fingre,vondt i alle ledd, og våkner 1 gang i time hver natt for å tisse. Men utrolig glad for å slippe bekkenplager !! Vi får bare holde ut og tenke på det positive som kommer:)

Annonse

Akkurat en uke igjen her nå, og sliter veldig med vondt i bekkenet. Har bekkenlåsning, bekkenløsning og symfyseløsning. Men symfyseløsningen er så ufattelig vondt å hemmende at jeg ikke merker noe til resten da!! Hehe... Sover dårlig om natta på grunn av smertene osv, men i natt fikk jeg 6 timer til sammen, det gjør dagen lettere!! Men dagene er litt lange og kjedelig nå når jeg ikke klarer så mye, jeg sitter på sofan og set hybelkaninene danse over gulvet og blir SÅ FRUSTRERT!! Men jeg har stort sett planer sånn annenhver dag, koselig venninnedistraksjoner, så da går jo dagene allikevel! Fikk påvist sv.diabetes forrige mandag, så jeg er på en tortur-diett, jeg tror nok det bidrar til at dagene blir ekstra lange... Men i morgen skal jeg besøke en venninne og hennes sønn på 7 uker, da får jeg slått ihjel litt tid! Selv om det ikke heeeelt er det sammen med cafebesøk og venninebesøk når jeg ikke kan spise noen ting og ikke drikke annet enn farris og vann... Menmen, det nærmer seg!! Og jeg er så spent og gleder meg masse til bølla kommer nå!!!

Ja, da var det visst akkurat en uke igjen for min del også!! :) Merker iallfall på humøret at det er på tide for lillegutt å komme ut.. Om det var ustabilt før så er det iallfall de nå! Klikker for den minste tegn til irritasjon og er i det hele tatt ganske så lei og utolmodig! Formen er egentlig ganske så fin og har hverken bekkenproblemer eller noe særlig kvalme/halsbrann lenger, men blir veldig fort sliten og sover dårlig. Føttene tilhører en hobbit og fingrene er ubrukelige.. Håper bare han kommer seg ut snart så jeg kan få kroppen min i bedre forfatning og kan bli kjent med beboeren!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...