Gå til innhold

Selge brudekjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å få lagt ut brudekjolen min for salg snart, men er så usikker på om jeg skal få den renset først eller ikke. Her finnes ikke renseri i nærheten, så vet liksom ikke når jeg evt får gjort det. Har ikke store interessen av å beholde kjolen, så nå henger den jo bare og tar opp plass...

Kan jeg legge den ut for salg, skrive at den ikke er renset og heller slå av litt på prisen? Eller vil alle ha en ferdigrenset kjole? Hvor mye koster det å få den renset (sånn ca), sånn at jeg vet hvor mye jeg bør slå av i så fall...

Anonym poster: 93d588b558352d7aee6e8b8acbf5604d

Skrevet

informer om at den bør renses. Og slå av på prisen. Husk å få frem at du har slått av prisen for rens.

Hvilken str og hvordan ser den ut?

Anonym poster: 095485430b81f97a210ddd40ee47a290

Skrevet

Jeg måtte betale 2000kr for rens på min kjole.

Og jeg ville nok ha rensa den rett før bryllupet, for da blir den rett og fin til den store dagen. Er det f.eks. nesten et år til så blir den jo ikke så fin etter så lang tid. Om man ikke har stooor plass til oppbevaring til kjolen

Gjest April barn <3
Skrevet

Jeg har prøvd å selge min i ett år nå. Den er heller ikke renset men jeg har slått av i pris slik at de som kjøper trenger å bruke penger på rens i tillegg til det jeg egentlig ville ha for kjolen. Selger min for 2000 istedenfor 3500.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt en urenset kjole. De kan bli stygge etter rens, så hadde ikke tatt den sjansen.

Anonym poster: eeca9c408294cc8604614b315a30aa6b

Skrevet

Jeg er å jakt etter kjole. Men vil ikke ha tubekjole. Men det er jo det de fleste har.

Skrevet

Problemet med å få solgt kjoler nå er jo at det koster ingenting å kjøpe fra utlandet.... Det er hvertfall det de gifteklare vennene mine sier, at de kjøper heller derifra enn å kjøpe brukt.

Anonym poster: 97b11e0cc19cfb95f1a0957ce9ada6ed

Gjest April barn <3
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha tube? Jeg ville egentlig ha stropper men ombestemte meg når jeg prøvde den jeg endte opp me å kjøpe.

Skrevet

Jeg syns ikke jeg kler det. Og jeg syns rett og slett ikke at det er så pent. Eller på noen få er det pent :)

Men skal aldri si aldri ;)

Skrevet

Jeg fikk renset min kjole for 800kr. Men fikk likevel ikke solgt kjolen. ;) Hehe. Hadde jeg visst på forhånd at det ville SÅ vanskelig å selge den etterpå hadde jeg leid kjole heller.

Anonym poster: 5400c4f62237d6fbaebc6317525a9e4a

Skrevet

Jeg har ganske sær smak i brudekjoler ;) Jeg ser kjempe mange nyydeilige kjoler. Men de blir ikke helt min type kjole.

Hvor leier man kjole da? Og ser de fine ut? og hva med tilpasning?

Skrevet

Jeg betalte 1800 for rens/vask. Ville aldri turt å kjøpe en som ikke er renset hvis den er skitten. Min var utrolig skitten etter fotografering utendørs i regnvær. Kunne ikke solgt den sånn.

Skrevet

Min er renset og lagt ut for salg til under halv pris. Men fortsatt ikke svar. Den ser like fin ut. Tubekjole med prinsessefasong inkludert underskjørt. Nydelig kjole:):)

Anonym poster: 28a8a0bd2ba28ce4db9457e6dc9285ac

Skrevet

Nei kan ikke la være å bruke den dåpskjolen som har vært i familien i snart 100år:)

Anonym poster: 28a8a0bd2ba28ce4db9457e6dc9285ac

Skrevet

Problemet med å få solgt kjoler nå er jo at det koster ingenting å kjøpe fra utlandet.... Det er hvertfall det de gifteklare vennene mine sier, at de kjøper heller derifra enn å kjøpe brukt.

Anonym poster: 97b11e0cc19cfb95f1a0957ce9ada6ed

Men da vet ikke folk hva de kjøper. Har vært i et bryllup der bruden hadde bestilt billigkjole fra Kina. Kjolen var fin den, men man så tydelig at den var billig og at stoffet var veldig tynt. Ikke mange lag med stoff som det er på dyrere designerkjoler. Og det er virkelig ikke pent når spilene på underskjørtet syns gjennom skjørtet på kjolen. Derfor er det god grunn til å heller kjøpe en merke kjole som er brukt en gang og renset i stedet for en kjole ikke ser bra ut, bare at den er billig. Men det er mange som ikke ser slikt. Som bare tenker på penger.

Anonym poster: d60b6181a16d6eac5f9e6b10599e8e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...