mayflower Skrevet 28. mars 2013 #201 Skrevet 28. mars 2013 Virker som om jeg er den siste igjen her nå. Er blitt så stille her. I'm still going strong. Ikke noe mensen her, og den er ikke velkommen heller. Er livredd for at mensen skal komme når som helst. Har hatt en del murringer i eggstokkene. Men fortsetter å krysse fingrene. Har ekstremt lyst til å teste. I dag vurderte jeg å kjøpe en test for å teste i dag. Men jeg må holde ut til onsdag. I will be strong.
Nurse77 Skrevet 28. mars 2013 #202 Skrevet 28. mars 2013 Du er flink hvisdu holder til onsdag!:-) hvilken rugedager du egentlig på nå?
Hubro :) Skrevet 28. mars 2013 #203 Skrevet 28. mars 2013 Du er nok ikke den eneste her inne mayflower. Selv om jeg har tatt påskeferie og er på hytta er jeg fortsatt ruger. Har hatt en del menssmerter siden rugedag 7 (er på rugedag 10 idag), men enda ikke noe spotting eller noe som ligner. Krysser fortsatt fingrene Har jo ikke testdag før 8.april og håper virkelig jeg kommer meg så langt denne gangen! Har ikke kjøpt noen hjemmetester så håper det er det som gjør utslaget denne gang Håper du får positiv over helgen mayflower - det hadde virkelig gjort denne påske uforglemmelig..
mayflower Skrevet 29. mars 2013 #204 Skrevet 29. mars 2013 Du er flink hvisdu holder til onsdag!:-) hvilken rugedager du egentlig på nå? Er på rugedag 14 i dag.
mayflower Skrevet 29. mars 2013 #205 Skrevet 29. mars 2013 [quote name=Hubro ' timestamp='1364504115' post='145197118] Har ikke kjøpt noen hjemmetester så håper det er det som gjør utslaget denne gang Vi var i Sverige tidligere denne uken, og da kjøpte jeg en test fordi det er en del billigere der enn her i Norge. Gjorde det fordi legen sa at jeg skulle teste uansett om jeg fikk mensen heller ikke. Og merker jo nå at jeg kanskje ikke burde kjøpt den, for hver gang jeg går på do, vurderer jeg å bruke den Men har ikke brukt den enda, og skal klare å holde ut. Det er bare så innmari vanskelig.
mayflower Skrevet 29. mars 2013 #206 Skrevet 29. mars 2013 Har masse mensmurringer, mye i går kveld og mye nå på morran. Den store optimisten i meg har blitt litt mindre, og jeg frykter at mensen kommer de nærmeste dagene. Men ingen tegn til spotting eller blod så jeg håper fremdeles. Jeg tror jo egentlig at jeg er gravid, så vi fortsetter å tro. Lykke til Hubro
Minni85 Skrevet 29. mars 2013 #207 Skrevet 29. mars 2013 Har masse mensmurringer, mye i går kveld og mye nå på morran. Den store optimisten i meg har blitt litt mindre, og jeg frykter at mensen kommer de nærmeste dagene. Men ingen tegn til spotting eller blod så jeg håper fremdeles. Jeg tror jo egentlig at jeg er gravid, så vi fortsetter å tro. Lykke til Hubro . Hei du:-) må bare svare på denne.. På mitt forrige forsøk, som var mitt 2 icsi, hadde jeg mens murringer og følte hele tiden at NÅ kom mensen!! Var på do å sjekket hele tiden.. Så 11 rugedag tok jeg bare en test, orket ikke gå å lure lenger.. GRAVID sto det der:-) så faktisk kan disse følelsene være tegn på akkurat det vi ønsker oss! (Dessverre var vi uheldige i uke 10) Dette er en nervepirrende tid! Lykke til :-)
Hubro :) Skrevet 30. mars 2013 #208 Skrevet 30. mars 2013 Hvordan går det med dere andre i påsken ? Her er jeg på rd 12 og ingen mens i sikte og håper det holder seg sånn Har en del mensmurringer, men det gjør bare at jeg nyter påsken ekstra godt når mannen går rundt og passer ekstra mye på meg Siden disse to eggene var de siste jeg hadde på frys håper jeg virkelig at ett av dem var gullegget ..
mayflower Skrevet 30. mars 2013 #209 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Holder fremdeles koken her. Fremdeles mensmurringer, men ingen blødning å se. Er på rugedag 15 i dag, og er fremdeles besatt på å teste. Men har en samboer som sier at jeg må vente, og jeg er jo enig. Skal klare å vente til onsdag. Jeg går på do hver time time tror jeg, ved den minste følelse og anelse av å måtte tisse. Det er jo selvsagt for å sjekke om jeg har begynt å blø. Blir tullerusk jeg. Vi har også satt inn to egg, og jeg håper jo selvsagt at begge to overlever. Hadde vært flott med tvillinger. Da hadde vi sluppet og gått igjennom prøverør igjen fordi vi kunne sagt oss fornøyd med to barn. Men jeg blir like glad om det bare er en også jeg da. Jeg blir nok utrolig skuffa om det ikke er noen. Da skjønner jeg ikke hva mensen holder på med rett og slett. Men jeg er nok gravid Endret 30. mars 2013 av mayflower
Nurse77 Skrevet 30. mars 2013 #210 Skrevet 30. mars 2013 Så utrolig spennende, mayflower! Det er jo veldig bra at du ikke har fått mens enda. Jeg tror du er gravid!:-)
mayflower Skrevet 30. mars 2013 #211 Skrevet 30. mars 2013 Så utrolig spennende, mayflower! Det er jo veldig bra at du ikke har fått mens enda. Jeg tror du er gravid!:-) Jeg også tror det
MK73 Skrevet 30. mars 2013 #213 Skrevet 30. mars 2013 ..og mensmurringer er helt normalt. Første gang jeg ar gravid hadde jeg alle menssymptomer bortsett fra blødning - og jeg har mye menssmerter. Gravid var jeg.
mayflower Skrevet 31. mars 2013 #214 Skrevet 31. mars 2013 Fremdeles mensmurringer, men ingen mens = Tommel opp. Ikke testet, og nå er det ikke lenge til onsdag. Nå tror jeg at jeg er over den verste kneika, nå er det jo bare tre dager igjen. Har begynt å få en del utflod, men det er ganske vanlig for meg. Sist jeg ble gravid på egenhånd, men hadde en SA i uke 7-8, spottet jeg masse både før og etter positiv test. Nå er det ikke i nærheten av spotting en gang. Det gjør ingen ting det altså, det gjør bare at jeg har enda større tro på at dette skal gå bra. Planen var å holde seg unna BIM frem til jeg skulle teste, men det klarer jeg jo ikke. Må innom flere ganger om dagen. Jeg får bare leve med det
Evigoptimisten Skrevet 31. mars 2013 #215 Skrevet 31. mars 2013 Dette lover bra maiflower Flink som ikke tester altså! Du er jo faktisk gravid du...
mayflower Skrevet 31. mars 2013 #216 Skrevet 31. mars 2013 Er jeg ikke gravid så skjønner jeg ingen ting
mayflower Skrevet 1. april 2013 #217 Skrevet 1. april 2013 Hello ladies! Still going strong. Ingen mensen i sikte og har fremdeles ikke testet. Nå er det bare to dager igjen. Dagen i morgen går nok fort, da skal jeg jo på jobb, også er det testedag. Herregud som jeg gleder meg. Hvordan går det med deg Hubro ?
Hubro :) Skrevet 2. april 2013 #218 Skrevet 2. april 2013 Hei mayflower. Kom dessverre litt blod i natt så håpet er ikke stort lengre. Kjennes ut som en mensen som er på tur så satser egentlig på ny ferskrunde siden vi ikke har flere egg på frys. Skal uansett fortsette på utrogestan til i morgen og ta en hjemmetest for å være hundre prosent sikker før jeg avslutter opplegget for denne gang. Men det kjentes jo så bra ut i helgen. Kom meg til og med til rugedag 14 før spottingen begynte. Bedre lykke neste gang for min del. Ihvertfall krysser jeg fingrene for deg, mayflower! Ønsker deg alt godt og håper at du får et lite førjulsmirakel
mayflower Skrevet 2. april 2013 #219 Skrevet 2. april 2013 Det var dumt Hubro : ) Flott å høre at du er ved godt mot. Det hjelper som oftest litt på humøret. Jeg henger i enda. Ikke noe tegn til mensen, og i morgen skal det testes!!!!!! Jeg gleder meg. I dag har jeg ikke hatt noe mensmurringer, men har nå på ettermiddagen hatt en del stikk i eggstokkene. Spesielt på høyre side. det trenger jo ikke bety noe, men det er jo ikke spesielt godt da. Ellers er det ingen graviditetssymptomer på meg, bortsett fra at jeg ikke har fått mensen da. Overhode ingen ting. Men det heller trenger jo ikke bety noe. Rugedag 18 er snart over. Bare noen timer igjen. Går og legger meg tidlig i dag jeg tenker jeg, så kommer vi raskere til i morgen. Wish me luck!
Evigoptimisten Skrevet 2. april 2013 #220 Skrevet 2. april 2013 Det er lenge siden jeg har vært så sikker på en graviditet her inne Ønsker deg lykke til Mayflower Synd med deg Hubro! Håper du klarer å tenke fremover
mayflower Skrevet 2. april 2013 #221 Skrevet 2. april 2013 Da er det sju timer til jeg vet om jeg er gravid eller ikke. To be or not to be...... To be continued......
Nurse77 Skrevet 3. april 2013 #224 Skrevet 3. april 2013 HURRA!!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!:-)))) Tidlig oppe for å teste ser jeg?;-) Ha en super gravid-dag!!!!
sunfly Skrevet 3. april 2013 #225 Skrevet 3. april 2013 GRATULERER så mye. Håper resten av oss følger ditt eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå