Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tida går veldig sakte når man venter på noe godt. Jeg får vel svar på om jeg er gravid eller ikke om en uke, men skal ikke teste før uka etter. Det er 14 dager det! Leeeenge.

Jeg har trua på at dette går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mayflower, vi skal teste nesten på samme dato, jeg skal ta blodprøve den 2 april, men det er på grunn av påske, derfor har jeg satt meg på 30 mars på testliste. Jeg fikk satt inn egg på 16 mars, det er sant tiden går veldig sakte. Merker du noe ting, jeg merker ingen ting, er på rugedag 6. Lykke til.

Skrevet

Jeg heier på dere mayflower og sweety72....Det er alltid ekstra lang ventetid for de som er sist ut til å teste men vi har hatt en positiv trend i det siste!

Skrevet

Jeg er kvalm i dag....(jippi???) Kan det være at jeg har symptomer..

Har strengt talt ikke hatt noe symptomer i mine tidligere svangerskap så dette er i grunn ikke en ønskelig forandring

Skrevet

Det er bra tegn. Jeg kjenner ingen ting. Når hadde du egginnsetting?

Skrevet

Satt inn onsdag for 15 dgr siden...to stk...

Skrevet

Nok en neg test her, dag 13, så nå er nok håpet ute. Får teste i morgen for sikkerhets skyld, men innstiller meg på et nytt fryseforsøk. Har ett egg igjen, og det er min siste sjanse.

Skrevet

Nurse 77: Nei og nei....dette var ikke slik det skulle gå. Nå har vi gått fra mange positive til flere negative. Men det er fremdeles mulighet for positiv for deg.

Lovise83: Ønsker deg lykke til med fryseforsøk. Det var skikkelig dumt at det skulle gå slik.

Antakelig ender det opp med negativt for meg også. Har begynt å blø litt mer og har i tillegg begynt å merke litt smerter i korsryggen (pleier å ha det rundt menstruasjon)......Vi har ingen egg som ble bra nok til frys så da blir det evt. nytt ferskforsøk på oss. Er det noen som vet hvor lenge man må vente før man starter opp med dette etter negativ ivf?? (Vi går privat da vi ikke får dekket gjennom det offentlige)

Skrevet

Nurse 77: Nei og nei....dette var ikke slik det skulle gå. Nå har vi gått fra mange positive til flere negative. Men det er fremdeles mulighet for positiv for deg.

Lovise83: Ønsker deg lykke til med fryseforsøk. Det var skikkelig dumt at det skulle gå slik.

Antakelig ender det opp med negativt for meg også. Har begynt å blø litt mer og har i tillegg begynt å merke litt smerter i korsryggen (pleier å ha det rundt menstruasjon)......Vi har ingen egg som ble bra nok til frys så da blir det evt. nytt ferskforsøk på oss. Er det noen som vet hvor lenge man må vente før man starter opp med dette etter negativ ivf?? (Vi går privat da vi ikke får dekket gjennom det offentlige)

Ved de fleste privatklinikkene får man gå igang igjen på andre syklus etter negativt forsøk.

Skrevet

Nok en neg test her, dag 13, så nå er nok håpet ute. Får teste i morgen for sikkerhets skyld, men innstiller meg på et nytt fryseforsøk. Har ett egg igjen, og det er min siste sjanse.

Helt ute er vel ikke håpet (sist gang jeg var gravid så var testen så svak, så svak DPO 15...) - men jeg skjønner. Jeg håper fortsatt, ta den testen imorgen - og går det ikke så kan det være gullegget på frys.

Ved vårt 11.forsøk satte vi inn to fryseegg, det var vår aller siste sjanse, det hadde vi bestemt, og idag har jeg spist påskefrokost i barnehagen sammen med det ene av de to eggene ;-)

Skrevet

Hei mayflower, vi skal teste nesten på samme dato, jeg skal ta blodprøve den 2 april, men det er på grunn av påske, derfor har jeg satt meg på 30 mars på testliste. Jeg fikk satt inn egg på 16 mars, det er sant tiden går veldig sakte. Merker du noe ting, jeg merker ingen ting, er på rugedag 6. Lykke til.

Hei, mayflower og Sweety72 - jeg heier på dere! Lykke til. Klem

Skrevet

Eggutak i går!! 15 påskeegg :-) :-) Det er det meste vi har hatt! Satser på 1 gullegg blandt dem! Dette er spennende og nervepirrende! Gjør ikke stort annet enn å vente på tlf lab..

Skrevet

Vi hentet ut 11 egg i går, 5 muligens 7 er befruktet. I morgen er det innsetting!! Woohhoo!

Skrevet

Lykke til i morgen!! Dette blir noen spennende uker:-)

Skrevet

Vi hentet ut 11 egg i går, 5 muligens 7 er befruktet. I morgen er det innsetting!! Woohhoo!

. Er ganske ny her jeg da, så lykke ønskningen skulle vel egentlig havne her:-) prøver meg fram... Hihi
Skrevet

Helt ute er vel ikke håpet (sist gang jeg var gravid så var testen så svak, så svak DPO 15...) - men jeg skjønner. Jeg håper fortsatt, ta den testen imorgen - og går det ikke så kan det være gullegget på frys.

Ved vårt 11.forsøk satte vi inn to fryseegg, det var vår aller siste sjanse, det hadde vi bestemt, og idag har jeg spist påskefrokost i barnehagen sammen med det ene av de to eggene ;-)

Det er pussig at ting kan klaffe på absolutt siste forsøk!:-)

Koselig med påskefrokost. Det er en fin tradisjon:-)

Håpet er vel ikke helt ute, men jeg blir særdeles overrasket om jeg ser to streker i morgen.

Nei jeg får nok kose meg med rødvin på hytta i påska;-)

Skrevet

Nei, jeg merker ingen overhode ingen ting. Men jeg prøver å ikke kjenne etter så mye heller. Jeg tenker at det sikreste tegnet er om mensen kommer eller ikke om ca. en uke. Kommer den ikke så er sjansene store.

Skrevet

I dag har jeg hatt, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg har kjent noe i eggstokkene på begge sider. Litt sånn følelse av at jeg får mensen snart. Jeg velger å fortsette å tro at dette går bra. Men jeg merker at jeg gjerne skulle tatt en test nå, så slipper jeg å gå og lure så veldig.

Det som er positivt er at jeg ikke har begynt å spotte enda, noe jeg alltid gjør før mensen. Spottet sist gang det ikke ble noe innsett også. Spotter i alle fall minst tre dager før mensen kommer. Sist fikk jeg mensen akkurat 14 dager etter EL-sprøyta så da tenker jeg at det er den datoen jeg forholder meg til nå, Det betyr at mensen ikke skal komme på onsdag :) Og nå er jeg ganske nærme onsdag. Priser meg lykkelig for hver dag som går uten spotting eller mensen. Blir så spennende å teste 3. april. Kan nesten ikke vente, men jeg skal.

Noen andre som også venter på å teste, eller er det alle ferdige?

Skrevet

Hei mayflower. Da er vi ikke så langt unna hverandre i forløpet. Hvis dette forsøket ikke klaffer venter jeg mensen fredag. Har hatt litt menssmerter, men ikke like mye som sist forsøk så krysser fortsatt fingrene.

Jeg har testdag 8.april så håper det ikke dukker opp noe rødt før den tid..

Krysser fingrene for oss alle og håper denne påsken blir et vendepunkt i vårt liv!!

Skrevet

Hei Mayflower, vi er like lang i løpet, skal også egentlig ta blodprøve den 2 april, men det er sikkert på grunn av påske ferien, idag er jeg på rugedag 10, jeg føler som jeg har mens smerter, ellers ikke ømme byrster engang, ingenting. Har veldig lyst til å teste, men mannen min vil ikke at jeg skal teste før test dato. Så jeg må nok vente.

Skrevet

Jeg har ganske ømme bryster, men det er helt vanlig for meg fra eggløsning til mensen. Så jeg ser ikke på det som noe graviditetstegn.

På morgningene, før jeg har vært på toalettet og litt etterpå, har jeg vondt i eggstokkene. Har hatt det slik siden uttak. Noen andre som har det slik? Er kanskje fordi de er litt såre og når blæra er full så presser den på ting der nede kanskje?

Skrevet

Jeg testet idag, og det var negativt. R så lei meg etter alt jeg gikk gjennom denne gangen.

Skrevet

Jeg testet idag, og det var negativt. R så lei meg etter alt jeg gikk gjennom denne gangen.

Ikke ta sorgen på forskudd!! Er jo enda noen dager til testdagen din! Mange som ikke får positiv test før testdag, så så kenge du ikke har fått mensen, må du ikke gi opp! ;-)

Skrevet

Sist fikk jeg mensen akkurat 14 dager etter EL-sprøyta så da tenker jeg at det er den datoen jeg forholder meg til nå, Det betyr at mensen ikke skal komme på onsdag :) Og nå er jeg ganske nærme onsdag.

Alle datoer og dager går litt i surr, jeg er jo forbi 14 dager etter EL-sprøyta jeg :) Den satte jeg jo på mandag 11. mars. Det betyr at jeg egentlig ventet mensen i går, ikke onsdag :)

Skrevet

Har endelig satt den siste lutinus-pilla. Deilig følelse å tenke på at jeg skal slippe de igjen, forhåpentligvis for alltid.

Nå er det bare å vente en uke til, så skal jeg ta en test som viser at jeg er gravid og at dette funket veldig bra. Lov å håpe.

Dagene går såååååå sakte. Syntes jeg har vært så flink som ikke har testet, men kjenner at det tar på tålmodigheten. Ille nok å vente 14 dager på mensen før man tester, men når man at på til skal vente en uke ekstra. Det virker som en evighet til.

Går jo egentlig bare å venter på mensen. I dag har jeg hatt litt mensensmerter også. Men det trenger jo ikke bety at jeg får mensen.

Noen andre som ikke har testet og venter i spenning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...