Gå til innhold

Anbefalte innlegg

[quote name=Hubro :)' timestamp='1363174951' post='145148292]

Venter på omslag på eggløsningstesten. Håper det blir omslag i morgen eller fredag slik at det blir innsett over helgen :)

Vi har avtalt med klinikken at vi skal få sette inn to fryseegg i denne runden så nå gleder vi oss ekstra mye og håper at det er dette som skal til for at det klaffer for vår del!

Ser der er mange som allerede har satt inn og bare går og venter - den tiden har jeg syntes vært verst i hele prosessen. Venting, grubling og spenningen. Krysser fingrene for dere i allefall - håper det blir mange positive prøver denne måneden.

Og lykke til til alle dere som skal sette inn denne uken :)

Lykke til, Hubro!

Fortsetter under...

Jeg er så nervøs. Har sommerfugler i magen.

Venter på telefon fra Ullevål. De ringer mellom 9-10.

Jeg er forberedt på dårlig beskjed, syker meg ned litt. I verste fall var det ingen modne egg eller at de som var modne ikke ble befruktet.

Annonse

[quote name=Hubro :)' timestamp='1363281609' post='145152543]

Da var omslaget et faktum og vi har time på mandag for å sette inn to fryseegg! Nå lever vi i spenning her i huset :-D

Jeg ble så dårlig etter egguttakt idag jeg måtte dra tilbake og få væske og undersøkelse på nytt igjen. Jeg blir jo svimmel hele tiden og har vedlig vondt. Noen andre som ble så dårlig etter uttaket?

Æssjj...har vært på undersøkelse i dag, og var IKKE klar til uttak, nei...Skal inn igjen på mandag, ergo blir det nok ikke uttak før midten av uka sånn ca. Det igjen betyr enda en uke på hormoner. Mannens respons da jeg sa det var; åh, NEI, ta inn på hotell er du snill...:) Seriøst, er det INGENTING som hjelper mot hormonelle bivirkninger?! Føler meg som en ildsprutende drage fra helvete...:(

Da var omslaget et faktum og vi har time på mandag for å sette inn to fryseegg! Nå lever vi i spenning her i huset :-D

Jeg ble så dårlig etter egguttakt idag jeg måtte dra tilbake og få væske og undersøkelse på nytt igjen. Jeg blir jo svimmel hele tiden og har vedlig vondt. Noen andre som ble så dårlig etter uttaket?

Jeg var i ganske god form. Ble litt trøtt før uttak, sovnet på benken i påvente av min tur :)

Men etterpå så hadde jeg ikke spesielt vondt. Jeg var litt støl i magen i dag tidlig, men det var til å leve med.

Annonse

Jeg var ikke dårlig samme dagen, men kvelden etter begynte smertene og kåmme, og på innsettingsdagen kunne jeg ikke gå oppreist! På natta hadde jeg så vont at jeg ble kvalm og spydde, kaldsvetta og hålt på og svime av! Har vært sånn begge gangene, men det går over....! :-)

Hei dokke.

Kom nettopp hjem til Ålesund fra St.Olavs...med tomt hjerte og tom livmor..:( 10 perfekte egg ut, 7 var modne men de jobbet til langt på kveld for å finne celler fra mannen min.

To ble befruktet, men var ikke brukbare grunnet for mye dna..aldri hørt om det, men ifølge teknikeren kunne de ikke brukes:(

Tredje forsøk som er avbrutt nå..uttaket var grusomt denne gangen. jeg har vært overstimulert så mange ganger nå, uttaket på 25 egg sist har laget sammenvoksninger i venstre eggstokk så ene sykepleieren måtte trykke sånn på magen at jeg nå er blå..:(

Det gjør vondt, og jeg forstår bare ikke hvorfor det ALDRI kan fungere for oss. Ene gangen det gjorde det, ødela st olavs eggene med den dårlig oljen.. Sutretet og låk her no..skal prøve å ikke være kun negativ, men det er fryktelig vanskelig å la være nå.. Vi skulle ut på date i kveld i Trondheim og glede oss til innsett i morgen vi...nå sitter jeg og gråter i stuen hjemme istedet;(

Ønsker uansett dere andre her inne masse lykke til, ønsker så inderlig at dere lykkes, og at vi kanskje gjør det en gang vi også <3

Masse klemmer

Jeg var så dårlig etter uttaket at jeg spydde i to dager, kunne ikke sitte på nesten en uke og i tillegg måtte jeg bruke blodfortynnende i åtte uker pga overstimulering. Så kan godt si at jeg ble dårlig..

Hei dokke.

Kom nettopp hjem til Ålesund fra St.Olavs...med tomt hjerte og tom livmor..:( 10 perfekte egg ut, 7 var modne men de jobbet til langt på kveld for å finne celler fra mannen min.

To ble befruktet, men var ikke brukbare grunnet for mye dna..aldri hørt om det, men ifølge teknikeren kunne de ikke brukes:(

Tredje forsøk som er avbrutt nå..uttaket var grusomt denne gangen. jeg har vært overstimulert så mange ganger nå, uttaket på 25 egg sist har laget sammenvoksninger i venstre eggstokk så ene sykepleieren måtte trykke sånn på magen at jeg nå er blå..:(

Det gjør vondt, og jeg forstår bare ikke hvorfor det ALDRI kan fungere for oss. Ene gangen det gjorde det, ødela st olavs eggene med den dårlig oljen.. Sutretet og låk her no..skal prøve å ikke være kun negativ, men det er fryktelig vanskelig å la være nå.. Vi skulle ut på date i kveld i Trondheim og glede oss til innsett i morgen vi...nå sitter jeg og gråter i stuen hjemme istedet;(

Ønsker uansett dere andre her inne masse lykke til, ønsker så inderlig at dere lykkes, og at vi kanskje gjør det en gang vi også <3

Masse klemmer

Så utrolig trist. Skjønner godt hvis du er både trist, lei og skuffa nå.

Klem til deg.

Jeg er ruger, endelig.

Våre to befruktede egg hadde begge blitt 4-delt, og de så veldig bra ut. Og siden vår historie, med lite egg og tidligere ingen befruktet, satte vi inn begge to. Så nå ruger jeg forhåpentligvis på to gullegg.

Jeg har fått beskjed om å bruke opp Lutinusen, og først teste en uke etter at jeg har tatt den siste. Skal testen selv om jeg får mensen for å være på den sikre siden. Med litt enkel matematikk betyr det at jeg skal teste 3. april. Har allerede bestemt meg for at jeg skal vente til da. Og måten å få til det på er å ikke kjøpe testen før på kvelden dagen før :)

Vi fikk med oss et ultralydbilde av eggene når de var satt på plass, og hadde jeg ingen fortalt meg hvor jeg skulle se, så hadde jeg ikke sett noe. Det morsomste var egentlig å se blæra som var full :)

Har fått beskjed å leve som om jeg er gravid. Der kunne jeg si takk og farvel til medium stekt biff og spekemat :)

Jeg er ganske glad for at ting har gått så bra til nå. Nå er det bare å vente, vente og håpe. Jeg tror jeg må ta en pause fra BIM for å ikke bli gal.

Lykke til dere andre rugere og dere som venter på uttak og innsett.

Takk for at jeg endelig er med i rugeklubben :)

Hei igjen alle sammen

Stor klem og mase sympati til deg verokris. Det er helt forferdelig når sånt skjer. Det er som å snube og brekke beinet rett før målstreken!

Gratulerer med innsett av to embryoer mayflower! Da er det bare å vente og vente for å se hva resultatet blir.

Jeg hadde også innsett samme dag som mayflower/du hadde. Det ble 7 eggfollikler ut, 5 som var modne og som de utførte icsi på og som ble befruktet og tre stykker igjen som de satte inn. Kvaliteten på de gadd jeg ikke å spørre om engang. Enten så er det babygullegg eller så er det det ikke er min erfaring. Har tidligere satt inn tilsammen 17 embryoer til nå hvorav 16 har hatt veldig god kvalitet men babyer har det ikke blitt av dem så enten er det gullegg eller så er det det ikke.

Har hatt 9 uttak til nå. Min erfaring er at jeg bruker å ha mer eller mindre vondt i nedre del av magen ett par dager etter uttak. Har brukt å ta paracet for å unngå det værste ubehaget. Noen ganger har magen føltes stor, øm og vond og det har vært ubehagelig å gå rundt. Har aldri vært kvalm eller hatt vanskelig for å puste eller noe sånt. Det er viktig å drikke masse væske/vann samme dag som uttaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...