Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noe som ikke stemmer her. Burde fått pos el-test nå, men den gang ei. Har bestandig tidlig el, så skjønner ikke dette. Satser på at det blir pos el-test i morgen.... Hvis ikke vil jeg tro at det er noe tull med el og at fryseforsøket bli avbrutt som forrige mnd. Huff, ble litt negativ nå.

Lykke til alle som skal ha egg-uttak denne uka!! :-)

Annonse

Uff, utrolig kjipt Nurse. Man kjenner jo kroppen etterhvert. La oss håpe den slår til i morgen. Ekstra kjipt to måneder på råd!!! #$%&@?

Jeg vil også mest sannsynlig få avbrutt mitt forsøk, da slimhinnen er for tynn på UL idag :( Gikk i kjelleren igjen, tåler det ikke!!! Ny ul på onsdag, men legen virket ikke optimist.

Hei! Joiner dere :) Er på vårt første forsøk, går på nesespray og sprøyter. Skal på UL til torsdag, på dag 7 med sprøyter. Håper på uttak i uke 11 :-) Vet ikke hvordan jeg reagerer på hormonene, så vet ikke hvor lenge det er vanlig å stå på sprøytene. Startet på 225 IE Menopur.

Håper det klaffer for alle oss i mars! ;-)

Annonse

He, he, man kan jo ikke huske alt om alle!

Vet ikke helt hva du tenker på, men jeg hadde et neg fersk forsøk før jul, og et avbrutt frys i feb, så satser alt på at dette blir et vellykket fryseforsøk. Har to egg på frys.

Det er bra du er i gang igjen etter at du mistet. Det er vel bare å hoppe i det! Skal krysse alt for at du lykkes denne gangen!

Hei! Joiner dere :) Er på vårt første forsøk, går på nesespray og sprøyter. Skal på UL til torsdag, på dag 7 med sprøyter. Håper på uttak i uke 11 :-) Vet ikke hvordan jeg reagerer på hormonene, så vet ikke hvor lenge det er vanlig å stå på sprøytene. Startet på 225 IE Menopur.

Håper det klaffer for alle oss i mars! ;-)

Det blir spennende på torsdag da, og høre om hormonene funker bra for deg! :D

Lykke til!

He, he, man kan jo ikke huske alt om alle!

Vet ikke helt hva du tenker på, men jeg hadde et neg fersk forsøk før jul, og et avbrutt frys i feb, så satser alt på at dette blir et vellykket fryseforsøk. Har to egg på frys.

Det er bra du er i gang igjen etter at du mistet. Det er vel bare å hoppe i det! Skal krysse alt for at du lykkes denne gangen!

Åh, måtte det bare gå våre veier denne gang da!

Heisan!

Melder meg inn her :-)

Hadde mitt 11. uttak igår. Fikk ut 13 egg, fikk beskjed ifra klinikken idag at 11 av de var modne og 8 er befruktet. Så får vi se imorgen tidlig hvor mange som fortsatt henger med da... Det blir innsetting enten imorgen eller torsdag.

Håper det blir mange positive tester i gjengen!

Ja det gjør jeg! :-) du også? Er en spennende tid! Bare synd det hår så grusomt seint...! ;-)

Nja, det har gått litt fort etter s.a'n, men... Jeg kaster meg selv i det, og håper på det beste! Så får jeg bare ruge så godt jeg kan, hihi :)

Ja det gjør jeg! :-) du også? Er en spennende tid! Bare synd det hår så grusomt seint...! ;-)

Nja, det har gått litt fort etter s.a'n, men... Jeg kaster meg selv i det, og håper på det beste! Så får jeg bare ruge så godt jeg kan, hihi :)

Det er noe dritt at at vi skal slite så mye for å bli gravide, og så miste... (Har litt erfaring etter å ha mistet 4 spirer selv etter IVF-forsøk). Håper det er denne gangen det skal holde helt til mål, Tussi! Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...