Gå til innhold

Forloveden min sin kroppslukt har endret seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par månedene har kroppslukta hans endret seg, samme med ånden. Det lukter grusomt av han. Ånden lukter råttent og han lukter stramt, litt " bæsj" aktig, tung lukt.

Han kan dusje før han legger seg og når han står opp lukter han sånn. Syns lukten blir verre når han slapper av egentlig.

Han har også de siste månedene vært helt utmattet, trenger mange timer søvn men er aldri uthvilt, mye hodepine, dårlig mage og dårlig matlyst.

Noen som har opplevd noe lignende?

Anonym poster: c19541e84b92ad558343ff24b090483b

Skrevet

Du kan kjenne på ånden til folk om det er noe som ikke er helt som det skal med fordøyelsen. Det beste er å få ham til lege.

Skrevet

Ja. Faren min hadde det helt likt. Det viste seg å være kreft i tarmen.

Anonym poster: a283ccb3faa931d03ee998320258d59b

Skrevet

du er ikke gravid vel?

Anonym poster: cba69f67a726889d735d464bfc80070d

Skrevet

Du kan kjenne på ånden til folk om det er noe som ikke er helt som det skal med fordøyelsen. Det beste er å få ham til lege.

Han skal til legen snart pga han aldri er uthvilt.

Har nevnt det for han, forsiktig såklart, at ånden og kroppslukta har endret seg.

Får få han til å fortelle det til legen, i tillegg til at han ofte er plaget med magen.

Hans lege er dårlig på å ta folk på alvor, så om ikke hans lege gjør det så skal jeg be min lege om det.

Anonym poster: c19541e84b92ad558343ff24b090483b

Skrevet

Har også hørt om at kreft kan lukte.

Skrevet

Ja, hunder kan jo lukte kreft. Viste ikke at mennesker kunne det. Er du gravid? For jeg fik faktisk problemer med mannens kroppslukt når jeg var gravid med første. Det var så ille at han måtte sove på sofaen. Men det kan jo være en kombinasjon uansett så få ham til lege raskt.

Skrevet

Jeg vil gjette på at han kan være diabetiker - kroppen utskiller ketoner og den kan lukte ganske guffent. Drikker han mye?

Uansett bør han jo få seg en legetime for å finne ut hva som feiler han ;)

Anonym poster: e1b5d424061ec77648bbe11dc4071dd3

Skrevet

Anabole steroider?

Min eks fikk endret kroppslukt pga det.

Og MYE andre ekle forandringer.

Anonym poster: 8388f66fb490c2286b1c3f3a82e30037

Skrevet

Det lukter aceton av ånden til noen som har diabetes uten å vite det. Dvs høyt blodsukker.

Skrevet

Første jeg tenkte på var også diabetes, da lukter det.

Anonym poster: 64a2eeb7a2c86b4c79d4bed264349a86

Skrevet

Tonsiller i halsen? Det er skjulte harde hvite små klumper som samler seg rundt mandlene. Lukter bæsj

Anonym poster: dd68b0c613a60e1ba7f79e16bf0a0ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...