Gå til innhold

Er det noen el orakler her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når tester du? De fleste har EL på ettermiddag/kveld så tester du på morgen er det sikkert du fanger det opp. ANbefaler å teste utpå dagen en gang. Noen må også teste 2 ganger per dag for å få se positiv test (som kanskje bare varer noen korte timer).

Anonym poster: 32d84254816949c5477c2b1310d44452

Tester morgen og kveld. Startet å teste fra dag 11. dobbel strek nå daglig fra første testdag, men aldri like sterk som kontrollstrek. Har hatt rikelig el slim nå siden torsdag. Trudde dette var borte da det ikke virket å komme mer i dag, men var nettop på toalettet og da kom det fortsatt på papiret. Tok en el test nå for å se, men var en svak strek som tidligere i dag. Kanskje jeg skulle prøve en cb el test å se om de slår ut anderledes? El jakt er jammen spennende :P

Annonse

Jeg har kun erfaring fra billigtestene. For min del er det alltid to streker, men utenom el er teststreken svakere enn kontrollstrek. Rett før EL blir ofte teststreken ennå litt svakere en dag eller to for så å bli veldig tydelig (sterkere enn kontrollstrek) i ca to dager når det er EL. Har vært sånn hver periode og jeg har brukt de testene nå i 5 pp'er. Synes de funker bra når man venner seg på hvordan det skal se ut.. Men var forvirra første gang ja! ;)

Endret av Polarqueen

Har samme problem her...har testet siden 10 DPO og alle har vært negative...tester morgen og kveld med CB digital EL test...ikke en eneste positive :(

Og nå har jeg bare to igjen...så ser ut som vi har gått glipp av EL denne gangen :( :(

Testene er fortsatt svake, men la merke til at kontrollstreken lysnet noe etter et par minutter. Kanskje jeg har kasta en positiv test uten å vite det. Hat liksom ikke så lang tid på meg på badet før det hamrer på døra av småfolk som må tisse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...