NR2ihus Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 er nå i uke 27.... har lyst å sette barnesengen og stellebordet på plass å bestille vognen... MEEEEEEN min samboer får noia å sier det er altfor tidlig!! hehe
Snupi27 Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg tror jeg hvertfall hadde bestilt vognen! Er noen steder det tar opptil 2 mnd før de får den i butikken fra der de bestiller den =)
NR2ihus Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2013 ja vognen er den som er fremst i rekken har bestemt oss i allefall
2,5barn+1engel Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Hvis dere skal ba ny vogn så burde dere kanskje bestille snart.. Er lang bestillings tid enkelte steder på div vogner.. Vogna vår kom etter 8 uker, og frøkna kom 4,5 uke før termin., så vi rakk så vidt å få vogna inn i huset.
NR2ihus Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2013 ja det er sånne ting jeg prøver å få frem men har en som tar ting veeeeldig som de kommer....
micka Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Nå har ikke jeg termin før i juni, og så har jeg to barn fra før.. Men her her sengen i hus, stellebord og vogn får jeg tilbake når det nærmer seg, søsteren min har lånt det. Jeg får låne bilstol fra henne og. Jeg har fått klær så trenger egentlig ikke så mye.. Men alt er i orden egentlig:) tenker at jeg har nok med 2 barn, dyr og hus når det nærmer seg fødsel.
Tjullebolla Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Her mangler vi kun seng og sengklær:-) er bare 24 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå