Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do for ei stund sia og just da jeg var ferdig kom det et lite knepp i magen. Kom ikke noe mer, men etter at jeg hadde fått på meg klærne igjen og begynte å røre litt på meg, så kjente jeg at det rant litt og at trusa vart våt. Skifta og fikk på ny truse, samt la i et bind og det samme skjedde igjen. Ikke mye som kom, men litt. Så gikk det en halv times tid uten at det kom noe mer, men nå har det begynt litt igjen. Kommer ikke når jeg hoster og sånt, men litt innimellom når jeg beveger meg eller skifter stilling

Kan ikke si at jeg kjenner noen sammentrekninger, men har litt verk over magen og den kjennes litt stram ut. Men ikke noe mer enn det den har gjort de siste ukene.

Har fødselen startet?

Er førstegangs og ikke helt sikker på hva som skjer, kan være blæra som er litt overaktiv. Har nemlig drukket en del vann i løpet av dagen og har vært lite på do i forhold til det som er vanlig i løpet av en dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er i tvil om vannet har begynt å gå bør du ringe føden for å få sjekke det. For det kan gå lenge før du går i fødsel selv, men om du ikke gjør det vil de sette deg i gang etter to døgn maks pga infeksjonsfaren :)

Skrevet

Ville ringt føden og fått da sjekka... :)

Skrevet

Har just snakket med føden og de vil at e ska kom inn for en sjekk. Er heldigvis bare ti minutter unna, så er ikke lange biten.

Skrevet

Så spennende :) si fra hvordan det gikk da!

Skrevet

Var innom føden i går kveld. Vannet var gått, men babyen har tydeligvis god tid.

Skal innom føden igjen nå snart for å se om det har skjedd noe mer siden i går kveld.

Skrevet

Lykke til, krysser fingrene for at du er nybakt mamma i løpet av dagen!! ;)

Skrevet

så spennande :) håper du har blitt mamma no ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...