Gå til innhold

Huff! Bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg inn fra 1. trimester, og håper noen her kan svare meg...

Jeg er 10+6 i dag. Våknet med veldig ligament-/voksesmerter i dag tidlig. Fikk en spontan frisk blødning, som så og si har gitt seg nå. Var på ul for 5 dager siden, og alt var fint. Men legen så at jeg hadde et hematom nedenfor livmoren, som enten ville komme som en blødning, eller bli absorbert av kroppen. Dette er visstnok helt ufarlig. Hadde en MA i fjor, så går på Albyl-E. Er det noen som vet om ligament-/voksesmerter kan forårsake blødning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg vet ikke om ligamentsmerter kan forårsake blødning, men jeg fikk en stor blødning pga et hematom da jeg gikk på albyl-e da jeg ble gravid etter ivf.

Tror det var blodfortynnende som gjorde til at jeg fikk hematomet da man kan blø lettere ved bruk av albyl-e.

Jeg opplevde flere ganger å blø gammelt brunt blod etter den store blødningen og det var nok hematomet som tømte seg.

( jeg mistet også en tvilling da )

Lykke til, håper du slipper mere blødning!

Skrevet

Jeg blødde en god del i uke 7, b la en større, frisk blødning. Hadde mye ligamentstrekk fra uke 12-18, da ble de avløst av hyppige kynnere :P Er nå i uke 27 og fosteret er tilsynelatende friskt og normalt <3

Skrevet

Jeg hadde lik opplevelse som Lykke, blødde pga hematom. Gikk på albyl-e og fikk høre at denne kunne forårsake blødninger. Fikk derfor beskjed om å slutte m albyl, men fortsette som før m fragmin, som også er blodfortynnende. Gikk bra, hematomet tømte seg og ikke blødd etterpå. Blødde friskt blod i to dager pga dette. Lykke til.

Skrevet

Takk for svar! :)

Var på UL i går, og alt stod bra til med den lille i magen, heldigvis! Han kunne se at det ene hematomet var borte, så da var det det som tømte seg. Men skremmende lell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...