Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har vi hatt syke barn i to måneder, i tillegg til at jeg er syk selv, hjemme med bekkenløsning i bunnen, og en lei forkjølelse som ikke blir bedre men VERRE, etter to uker :( I tillegg har minsten ørebetennelse og har ikke vært i bhg iår... Mye bæring og trøsting med en syk tasse på 17 mnd... Eldstemann på 10 har også vært mye hjemme syk, og nå orker ikke den gravide OG syke kroppen min mer.

Igår fløy min mor inn for å hjelpe til med barna, takk og pris for skille mødre! Hva skulle man gjort uten? Og idag gikk turen til legen, bihulebetennelse, men ihvertfall ikke lungebetennelse som jeg fryktet. Noe bra er det jo :) Men jeg holdt på å besvime der inne, det viser seg at kombinasjonen lavt BT, lav hb og HØY puls ikke er så bra. Men medisinen? Slapp av. Joda, mor kom hit på rett tidspunkt.

Så nå er min eneste bekymring babytassen i magen, som er utrolig aktiv, nesten i overkant aktiv? Er det fordi han trives eller mistrives han? Trur jeg tar en tlf til føden også likegjerne, 34 uker idag...

Håper dere andre har en litt bedre dag enn meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013836-s%C3%A5-sliiiiten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det likedan om det er en trøst. Vært igjennom lungebetennelse , 2 x bihulebetennelser, omgangsyke og nå igjen en runde med influensa og bihulebetennelse. I uke 37!!

Barna er syke støtt (barnehage) og alt smitter til mor.

Jeg er helt utslitt og i morgen skal jeg til legen.

Det eneste i verden jeg ønsker meg nå er å bli frisk!!

Så kan alt annet som bekkene- plager og annet være overkommelig.

Sukk ja dette har vært vinteren med mye sykdom:( har vært sykemld siden oktober m div forkjølelse som kommer og går og er ille, kan ikje huske sist jeg var så mye syk! Nå er jeg endelig frisk(enn så lenge?) men er så sliten at jeg ikke orker tanken på jobb.. Har to barnehagebarn og minsten på 20mnd har vært endel hjemme pga sykdom, blæ.. Så nå har jeg kun vondt bekken og lite søvn;)

Uke 33.. Skal bli heeeelt greit når mini er klar for å komme ut!

Er godt å kjenne at jeg endelig har litt ork til husarbeid og overskudd til familien

Her går jeg på overtid 2 dager nå, mannen reiste på jobb i går morges og kommer hjem på torsdag(snakka med han i kveld, og han er blitt sjuk).....vesla på 15mnd er syk og må være hjemme ifra barnehagen, jeg sitter våken nå midt på natta, da aktivitestsnivået i magen er på høygir!!!

Er så lei nå, at jeg har begynt å håpe på å fø allerede før mannen kommer hjem........om så om jeg må fø alene! :(

God bedring jenter :)

Annonse

Akk akk, jeg er ikke alene skjønner jeg! Håper vi snart blir friske alle! Selv føler jeg meg litt bedre nå, med mor som avlastning her, og forkjølelsen har sluppet det verste (fortsatt bihulebetennelse da...) Lillepoden er også i bedring, kanskje det blir noe timer i bhg på fredag :)

Ønsker alle riktig god bedring, og gode måneder fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...