Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere i starten av graviditeten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst har det jo vært at jeg ikke fikk mensen når jeg skulle som gav meg mistanken alle 3 gangene. I starten var jeg veldig urolig og rastløs. Særlig om kveldene. Men likevel daff og giddalaus. Ikke motivert til noe. Videre ble jeg hinsides trøtt og utmattet. Ble kvalm i kombinasjon med å være trøtt. Men kastet nesten aldri opp. Da jeg ble gravid med nr.2 var jeg bombesikker på at jeg var gravid før testen fordi jeg ble så akutt stuptrøtt uten grunn. Dette er 3. gang jeg er gravid og har hatt influensa i 2. 5 uker, så nå er det vanskelig å vite hva som er årsaken til hva, men føler meg ikke i sånn graviddårlig form egentlig. Har god matlyst og kan spise det meste. I de to forrige sv skapene klarte jeg ikke å spise sjokolade. Det klarer jeg fint nå. Men er litt mer hypp på syrlige ting enn hva jeg vanligvis er :-)

Sånn helt i starten, før jeg fant det ut, så var den første annerledes greia jeg merka svimmelhet. Ikke mye, men likevel noe nytt. Husker jeg var hjemme hos en kamerat og skulle finne fram i hylla hans til en Dvd vi skulle se på. Måtte bare sette meg ned igjen, for ble svimmel på en måte jeg ikke har kjent før. Et par dager etter skulle jeg hatt mensen , men den kom jo ikke da :) Og i uke 5 kom kvalmen, og brystene var kjempeømme.

Disse symtomene har jeg nå, de staret allerede dagen etter den evt befruktningen".

Stikkinger i underlivet

Susen i hodet til tider

Festeblødning 5 dpo

Fremdeles vond i magen med stikkiinger

Ingen interesse for middager

Ilninger nedover den ene foten

ømme bryst

på 7 dpo fikk jeg en liten krampe i leggen

Denne festeblødningen, som jeg tror det var, kom på fredag, vurderer å ta en test imorgen

Hva tror dere jeg har å forvente?

Er dette tydelige tegn på graviditet?

hm, jeg hadde så mye sympthomer jeg at jeg tror det er fryktelig enkelt '' å lure'' sin egen kropp... hadde ømme bryster, slapp, stikkninger nederst i magen, luktesansen ble forsterket og enkelte ting jeg ikke kunne fordra, humørsvigninger osv... men mensen kom FA*N meg.... krysser fingrene igjen! dette skal jeg få til.

Annonse

Før positiv test: Samme symptomer som før mensen, var sikker på at den kom. Eneste forskjell var en gryende bekkkenvondt.

Etter positiv test: Trøtt og vonde pupper. Syyykt oppblåst. Fra uke 6 begynte puppene å vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...