Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg blir snart gal av den kroppen her. Prøver å bli gravid, men har ikke lykkes så langt (dvs, har et barn fra før). Fikk mensen torsdag forrige uke, blødde som normalt osv. Nå føler jeg plutselig at puppene er rare, stikker og er litt ømme, og at jeg er .. rar. Noen ting smaker litt anderledes, jeg er veldig treg i magen og føler meg ørlite kvalm. Finner liksom grunner for det meste, men ikke det med puppene. Jeg pleier ofte å få vonde pupper i god tid før mensen, men ikke rett etter jeg er ferdig med en mens. Begynner å tenke på at jeg ikke hadde no særlig menssmerter denne gangen. Vanligvis har jeg fryktelig vondt.. Men så tenker jeg, nå har det rabla helt for deg! Du er IKKE gravid!!! Jeg tok tilogmed en graviditietstest og den ble negativ (men, det var fire dager før mensen kom og den var gått ut på dato..) Åh, snakk meg til fornuft her!! Gi meg noen tips om hvordan jeg kan få kroppen min til å slutte å tulle sånn med meg. Jeg blir så sliten av det!! Anonym poster: 6ffa385568a72cd09e149e1e8bbd000c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå