Gå til innhold

Nytt forsøk i februar- Leiden mutasjon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen=)

Har hatt en liten pause fra alt nå, og skal i gang med nytt forsøk ved neste mens. Vi hadde fire fryseforsøk i høst, hvor to ble "kjemiske" og to negative.. De tok litt flere prøver av meg, og fant ut at jeg har Leiden V mutasjon. (Heterozygot). De trodde det var derfor jeg har mistet en gang før, og at det var derfor to av forsøkene ble kjemiske. Så nå må jeg ta Klexane og Albyl-e fra sprøytestart, og ev. hele graviditeten. Noen med erfaring? Enn om det er blodfortynnende som skal til. Alt er ellers bra med meg, mannen har dårlig kvalitet så vi får icsi.

Noen andre som må bruke blodfortynnende/har erfaringer? Jeg synes det høres skummelt ut.. Men håper det er dette som skal til og at vi lykkes nå.

Stor klem til alle:)

Fortsetter under...

Gjest usababy

Hei

Jeg har ikke diagnosen din, men bruker Klexane dette forsøket. Det gjorde jeg også sist. Det er ingen problemer med å bruke blodfortynnende, du trenger ikke være redd for det :)

Jeg bruker det for å øke blodgjennomstrømningen til livmoren, da jeg sliter med for tynn slimhinne.

Håper klexane er det som skal til for deg! :)

Hei!

Jeg har ikke Leiden men pga jeg har mistet så mange ganger så har jeg fått Klexane og Albyl-e de siste to gangene. Ingen problem å ta blodfortynnende :) Selv skal jeg ta "kun" Klexane dette forsøket, fra sprøytestart (Gonal-f).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...