Gå til innhold

Eeeendelig! Ultralyd i morgen :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne januarmåneden har vært den lengste i mitt liv! Kan nesten ikke tro det er i morgen.

Kroppen er full av spenning, forventning og nerver. Har ikke vært på ultralyd siden uke 8, så vet ikke helt hva som venter meg i morgen, men krysser alt jeg har for at ting ser fint ut!!

Har dere vært på ultralyd? Og når var dere? Jeg er 19+3 i morgen. Synes det var litt seint egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, og kos dere:)

Vi har vært i uke 7+2 og 12+3 og skal i neste uke når jeg er 18+3:)

Skrevet

Lykke til! :)

Var i uke 18+2 .. Er nå i uke 26+5 og var på 3D ul på lørdag - stor stas :)

Skrevet

Hei! Lykke til og kos deg masse :)

Jeg er så misunnelig, selv om vi skal på UL på fredag. Alt blir liksom så virkelig! Er da 18+5, men terminen blir nok satt litt frem slik som sist tenker jeg.. Skal bli godt å se den lille, og spennende å se om magefølelsen stemmer! ;)

Skrevet

Masse lykke til, det går nok veldig bra :) jeg var på torsdag sist uke, var da 18+3 etter mens, men ble flyttet frem til 18+5 :) fikk se ei frisk nydelig jente :D nå gleder jeg meg bare til ukene går og vi kan dra på 3D. Timen er allerede bestilt ;)

Skrevet

Lykke til! :) Jeg var 18+5 tror jeg :)

Skrevet

Alt var fint med lillesøster i magen <3 :)) Kjempekoselig å se den lille eeendelig.

Kjempegøy at vi får en jente nå siden vi har en gutt fra før.. --->

(ikke at det hadde noen betydning overhode ;)

Terminen forble uforandret.. St.hans-barn på oss.

Takk for alle lykkeønskninger :)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Tipper at det skal bli stas med en liten jente.. Med en gutt og en jente fra før, så syns jeg faktisk at det er litt lettere å "kjenne seg igjen" i jenta. Om du skjønner hva jeg mener ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...