Juuuunibaby <3 Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Denne januarmåneden har vært den lengste i mitt liv! Kan nesten ikke tro det er i morgen. Kroppen er full av spenning, forventning og nerver. Har ikke vært på ultralyd siden uke 8, så vet ikke helt hva som venter meg i morgen, men krysser alt jeg har for at ting ser fint ut!! Har dere vært på ultralyd? Og når var dere? Jeg er 19+3 i morgen. Synes det var litt seint egentlig...
Håperpåønskebaby Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Lykke til, og kos dere:) Vi har vært i uke 7+2 og 12+3 og skal i neste uke når jeg er 18+3:)
HokusPokus1 Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Lykke til! Var i uke 18+2 .. Er nå i uke 26+5 og var på 3D ul på lørdag - stor stas
Liljekonvall<3 Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Hei! Lykke til og kos deg masse Jeg er så misunnelig, selv om vi skal på UL på fredag. Alt blir liksom så virkelig! Er da 18+5, men terminen blir nok satt litt frem slik som sist tenker jeg.. Skal bli godt å se den lille, og spennende å se om magefølelsen stemmer!
prøver1gang Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Masse lykke til, det går nok veldig bra jeg var på torsdag sist uke, var da 18+3 etter mens, men ble flyttet frem til 18+5 fikk se ei frisk nydelig jente nå gleder jeg meg bare til ukene går og vi kan dra på 3D. Timen er allerede bestilt
Juuuunibaby <3 Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2013 Alt var fint med lillesøster i magen <3 ) Kjempekoselig å se den lille eeendelig. Kjempegøy at vi får en jente nå siden vi har en gutt fra før.. ---> (ikke at det hadde noen betydning overhode Terminen forble uforandret.. St.hans-barn på oss. Takk for alle lykkeønskninger
lykkelig79mod Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 Gratulerer så masse Tipper at det skal bli stas med en liten jente.. Med en gutt og en jente fra før, så syns jeg faktisk at det er litt lettere å "kjenne seg igjen" i jenta. Om du skjønner hva jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå