Gå til innhold

Hva syns dere om navnene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jente : Alfrida Marie

Gutt : Ole Alexander Lovin

Tar i mot alle synspunkter :)

Alfrida Marie var annerledes og sjarmerende på sin måte. Vil ikke si jeg synes Alfrida er vakkert akkurat, men definitivt med mer sjel enn Emma og Nora ;-)

Ole Alexander Lovin er greit nok, men Ole er i en helt annen genre enn Alexander og Lovin, så blir stilkræsj i mine ører! Dropp Ole, så klinger det bra :-) Ut over det så er Alexander på navnetoppen, så sånn sett lite spennende.

Alfrida er et flott gammelt navn. Hvis Marie skal brukes til daglig, blir det for langt og tungt, men hvis Marie er mest på papiret, synes jeg navnet er fint:-)

Ole Alexander er helt greit. Men får jo veldig lyst til å si Ole Alexander fillibombom bom etter Anne Kath vestly. Tre fornavn er for øvrig minst et for mye!

Alfrida Marie var fint synes jeg. Ikke det man hører hver dag :)

Jeg synes Ole Alexander er en veldig lite oppfinnsom kombinasjon, Lovin kommer jo aldri til å bli brukt som navn nummer 3 så jeg ser ikke helt vitsen med å ha det der. Ville droppet minst et av navene. Ole Lovin er koselig synes jeg.

Tusen takk for alle synspunktene.

Bakgrunnen for valget av navnene er... Alfrida heter mormoren til pappaen til barnet og Marie er mellomnavnet til min farmor. Til daglig vil nok barnet antageligvis bli kalt for Frida... Selv om jeg liker Alfrida veldig godt. Men farmora blir bare kalt Frida.

Ole het morfaren til pappaen til barnet og Alexander fili bom bom ble med der ja ... liker navnet jeg da og Lovin kom jeg over en gang og syns det var fint...

Likte kombinasjonen Lovin Alexander :) Tusen takk for Synspunkter

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...