Anonym*Gullklump* Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Er det noen her som har erfaringer med rask vektøkning? Når bør en kontakte lege pga det? Hva er unormalt kosthold? Jeg er ikke av den som er redd for å legge på meg, det har jeg aldri vært under en graviditet men så fort som jeg går opp i vekt no begynner jeg nesten å bli bekymret for min egen helse. Skal også sies at jeg er ikke en godteri person Håper egentlig at noen har noen erfaringer rundt dette. Har det vist seg å være noe galt? Skal også sies at jeg har flere ganger blitt ekstremt dårlig. Ikke bare sånn blodtrykkfall dårlig men skikkelig skjelven, tungt å puste, trykk i hodet, svimmel uansett om jeg står, sitter eller ligger. Dette skjer hvis ikke jeg spiser lite og ofte. Håper på svar
Vimse + gullene Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Er en del av det vannansamlinger? hvis du går opp raskt og plutselig, og samtidig føler deg uvel, tror jeg det er lurt å ta en tur til legen og kanskje få en ekstra sjekk. Ved rask vektøkning og uvelhet ønsker man gjerne å sjekke om det er tegn til svangerskapsforgiftning eller lignende. Håper du kommer det og at alt er vel Men bedre å sjekke en gang for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå