Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Skal hive meg på en sånn for å jumpstarte slankinga, da det er en god del kilo som skal bort.. Men hvilken er best? Er jo litt viktig at det ikke smaker helt forferdelig, for skal gå på det der i en to-tre uker tenker jeg.. Anonym poster: eea832b3aa3748d587029ed9a66e83e0
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Prøvd en del av de, men lite godt.. Når jeg føler for å jumpstarte nå, så bruker jeg heller proteinpulver, bytter ut det med en del måltider, også spiser jeg sunn mat ellers..
Miss Dynamite Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Allevo er faktisk ikke ille. Shakene altså. All den maten som de har(alle typene...) smaker møkk. Hehe rett og slett. Jeg kastet opp av noka sin...nudel suppe... Ææææsj....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Hva med sykehus dietten? søk bare på den på google Anonym poster: 73dc63b832c9eee4b5ff0fc0655e4179
Heeii123 Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Likte best noka sin med vanilje smak. La den litt i fryseren, så blei den kjempe god. Prøvde alt mulig en period, til jeg forstod, at det er enklere å sette seg inn i kostholdet. Du kan mye annet som tilsvarer kcal og karbo, og være mett. Med slike shaker kommer sulten fort tilbake,og vips,så har man sprukket. Uansett, lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Herbalife vanilje, blandet i appelsinjuice Anonym poster: 463098159c5dbd9170e7a8adc2d53acc
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Noka sin, men den smaker fremdeles grusomt. Nutrilett var rett og slett ikke til å få ned!! Synes nutrilettbarene var supre jeg da. Et par av dem var faktisk ganske gode :-)
Følelsesvims Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har ingen erfaring med pulverkurer, men er du sikker på at du vil "kaste bort" penger på det? Jeg tror du kommer like langt med å titte litt på kostholdet ditt, og heller gjøre noen små endringer der. Jeg hadde iallefall blitt gal hvis jeg skulle erstattet måltider med shakes... Hadde sprukket etter to timer Da tror jeg heller jeg ville erstattet måltidene med en gulerot eller to og litt kålrabi Enklere og rimeligere! Fungerer sikkert for noen, men redd det er mye reklame og liten reell effekt.... Hva med heller å prøve to store glass vann før hvert måltid?
Smil11 Skrevet 27. januar 2013 #10 Skrevet 27. januar 2013 Ville laget meg min egen shake/smoothie og drukket til frokost. Blandet endel forskjellige grønnsaker som f.eks gulrot, tomat, agurk etc og for å få litt søt god smak på det blandet i eplejuice for eksempel. Utrolig hvor mye grønnsaker en får i seg når det kan drikkes Ville også blandet en skje hvetegresspulver og spirulinapulver i til sist (kan kjøpes billig for eksempel hos www.naturalis.no). Trenger ikke kjøpe dyre blandinger når man får laget noe enda bedre hjemme
håpefull<3 Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde nok også spart de pengene og sett på kostholdet fra dag 1 men det er jo opp til hver enkelt hva de tror fungerer. Kjenner i hvert fall mange som har prøvd disse hurtigkurene, og sprekker før de er i næreten av halvveis (av ukene de skal spise dette). Hadde spist kalorifattig mat og oftere, og såklart mindre porsjoner per måltid i stedet. Tror du har større sjanse for å holde ut om du spiser en deilig salat, en god wok eller en smakfull grønnsaksuppe i stedet for en kunstig(?) og ikke så smakfull shake/bar. En smoothie med frosne bær må vel være mer næring i enn en av de shakene det er snakk om her? Og har sett at kaloriinnholdet ikke er kjempelavt i disse slankeprodultene, så i mine øyne er sunn mat med mindre kalorier SÅ mye mer verdt å forsøke Men lykke til hva du nå enn kommer fram til
3 i april Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Personlig så syns jeg slike pulverkurer er bortkastede penger. For det første så blir du ikke mett for det andre så legger du på deg med engang du begynner og spise normalt og det er veldig vaskelig og kose seg litt ekstra i helgen uten og legge på seg. Og for det tredje, det smaker DRITT. Du kommer til og bli møkklei og kvalm allerede etter et par dager... Ville heller meldt meg på et Grethe Rode kurs eller lignede.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Noka!!! Anonym poster: 9ea888429f0f42ebe6bf4328337208a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå