Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som kunne tenke seg å treffes?, eller noen som vet om grupper for oss (enslige og par) som har fått barn via donor?

Har ikke veldig nettverk av venner/vennepar med barn her hvor vi bor nå og merker det er litt savn sånn i helgene..

Blir mange turer alene med guttungen og selv om det også er veldig koselig så hadde det jo vært hyggelig å treffe andre som også er alene eller par som har fått barn på denne måten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei EM86!

Det finnes nettverk for enslige som har fått hjelp til av donor(er) for å få barn. Vi treffes hele tiden på Facebook og treffes i RL med jevne mellomrom. Send meg PM med navnet ditt, så kan jeg søke deg opp på fjesboken og invitere deg inn. Gruppen er hemmelig.

Skrevet

Jeg er medlem av en sånn gruppe på Facebook, mulig vi begge er der ;)

Er stadig vekk invites til treff der, men siden majoriteten av damene og barna bor i Oslo så synes jeg to timer reisevei blir litt langt for noen timer på lekeland f.eks..

Skulle gjerne hatt noen her i Hedmark også :P

Skrevet

Ah, OK. Jeg flyttet i sommer og da etterlyste jeg damer som bor her jeg bor nå på forumet. Viste seg at det fantes et underforum av damer her også. Så nå hører jeg hjemme i to grupper, en lokal og en nasjonal : ) Men du har sikkert forsøkt det?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er også med i den gruppa på FB (hvis det er samme gruppa då)

Men er som EM66 sier, flesteparten bor i Oslo. Savner noen i Bergen/på Vestlandet :)

Skrevet

Jeg er også med i den gruppa på FB (hvis det er samme gruppa då)

Men er som EM66 sier, flesteparten bor i Oslo. Savner noen i Bergen/på Vestlandet :)

Lokalgruppen min er i Bergen : ) Send meg navnet ditt som PM, så kan jeg søke deg opp på Facebook. Forbehold: at jeg får lov å inviterer deg inn av de andre jentene. Det har ikke vært noe problem hittil altså!! Just saying. Uansett er jeg interessert i å bli kjent med flest mulig andre kvinner i samme familiesituasjon sm meg : )

Skrevet

Kan man ikke søke opp gruppa. Jeg har gjort navnet mitt søkbart kun for venner?

Anonym poster: ae52bbee10d15e212f3fd6e2ebb97863

Skrevet

Nei, du kan ikke søke opp gruppen. Den er hemmelig og dermed kun synlig for dem som blir invitert inn. For å bli invitert inn må du være single, ha fått barn ved hjelp av donor(er) og respektere at gruppen er hemmelig, selvsagt : )

Og så er det vel i praksis slik at man presenterer seg når man er nytt medlem (bare vanlig høflighet, ikke noen dyptpløyende utbroderinger altså!).

Skrevet

Noen som vet om det er en gruppe for ikke single som også har fått barn med hjelp av donor?

Anonym poster: ae52bbee10d15e212f3fd6e2ebb97863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...