Gå til innhold

hva gir dere hundene deres til frokost?

Anbefalte innlegg

Vi har lenge gitt hunden vår brødskive uten korn med leverpostei. Hun er sulten på morgenen og jeg synes det er så fælt å bare la de få et måltid om dagen (middag) men jeg hører hele tiden at brød og leverpostei ikke er så bra for hunder og at man bare skal gi for. Blir det ikke veldig kjedelig å gi dette til frokost også? Hunder kan vel bli matleie de også..

Har dere noen tips til hva jeg kan gi? Spiser deres hunder frokost?

Anonym poster: a0f693acfb5abaee3db44cb1c3c8efa7

Fortsetter under...

Hunder har ikke samme smakssans som vi har.

Vår hund får ikke frokost, han får et måltid til dagen, men han får råfor. Dvs Vom& Hundemat sine pølser med rått kjøtt, vom og laks.

Anonym poster: 608be11647dd6019d6107c243b188a37

Her får de frokost, men vi gjør som følger:

Frokost = kjøttsuppe

Middag = kjøtt og tørrfor

Utover det kan de leve på samme maten hele livet om ikke vi menneskeliggjør de

Anonym poster: 433ebe1842b69b5417fef309aab92c93

Vi har lenge gitt hunden vår brødskive uten korn med leverpostei. Hun er sulten på morgenen og jeg synes det er så fælt å bare la de få et måltid om dagen (middag) men jeg hører hele tiden at brød og leverpostei ikke er så bra for hunder og at man bare skal gi for. Blir det ikke veldig kjedelig å gi dette til frokost også? Hunder kan vel bli matleie de også..

Har dere noen tips til hva jeg kan gi? Spiser deres hunder frokost?

Anonym poster: a0f693acfb5abaee3db44cb1c3c8efa7

vår får tørrfor 2 ganger daglig.... frokost og middag med andre ord... han ligger å venter til vi har spist før han selv får mat... han er aldri matlei :P selv om han har spist samme for hele tiden!

Retriveren hos mine foreldre får leverpostei på brødskive hver dag, og det har hun gjort i snart fire år:) og hun har ingen problemer med magen:)

..så går sikkert bra å fortsette med det:)

Vår hund får alt fra brødskiver, middagsrester til yoghurt og rått egg:) ...altså mye av det som lander på gulvet når toåringen spiser +rått egg en gang i blandt:)

Eneste hun ikke får, er det som er farlig for hunder (druer, hvitløk, sjokolade, kaker, kanel o.l.).

Ellers så får både vår og mine foreldres hund 2 tørrmatmåltider hver dag, for å få fordele maten litt, ikke spise en kjempestor porsjon på en gang:)

Anbefaler det! :)

Anonym poster: 739db07134b2378cf331d48bcd0018d7

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...