Elvedatter Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 ...tipser dere da om navn dere har tenkt å velge selv? Jeg gjør ikke det.
Liljeduft Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Nei Men det er fordi andre synes de er så rare at de ikke liker de uansett. Fordel for meg
lUmlUm med tulla si Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Nei, egentlig ikke, for som oftest så har folk en etterspørsel om hva slags navn de ønsker. Da kan ikke jeg komme med det jeg har tenkt å bruke, med mindre det passer etterspørselen... Og foreløpig har ikke etterspørselen vært stor etter et slikt navn vi har tenkt på
LilleFru Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Her inne tipser jeg om navn jeg ville valgt selv Ellers tipser jeg generelt lite om navn, for jeg syns det er så ergerlig med folk som vil legge seg opp i vårt navnevalg i tide og utide
♥Nemi♥ Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Deler noen av navnene, men det er de jeg vet er mindre sjangs for at babyen min får. :-) Har aldri gitt topp 2. Her inne har jeg ikke nevnt det ene navnet vi tror blir til en evt. gutt. Da det bare har vært nevnt her 1 gang.
Vårprinsessa Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 Nå ble jeg nyskjerrig Nemi. jeg forteller ikke andre navn som det er sannsynlig at jeg kommer til å velge til barna, for da kan jeg i alle fall ikke komme og klage hvis de velger det samme
Gunner Skrevet 30. januar 2013 #11 Skrevet 30. januar 2013 Jeg gjorde det før, men favorittnavnene mine akkurat nå er så hemmelige som de får blitt. Begge er lite brukt i Norge. Ikke en gang kjæresten vet at jeg har funnet ut hva våre fremtidige barn skal hete
Blomstogbier Skrevet 30. januar 2013 #12 Skrevet 30. januar 2013 Ja, jeg gir ikke tips jeg ikke synes er fine selv
September<3 Skrevet 2. februar 2013 #13 Skrevet 2. februar 2013 Ene fetteren min fikk i sommer å det sto mellom to navn ene var Adrian, og eg sa på D e ett skikkelig fint navn, eg ville valgt D, og D gjor de, no angrer eg for ville hatt det selv hvis vi får gutt
pinoisme Skrevet 2. februar 2013 #14 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Ja, det gjør jeg. Tipser om de navn jeg synes er fine selv. Endret 2. februar 2013 av mesoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå