Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som trener for å gå ned i vekt, eller for å holde vekten og hormonene stabile? Morsomt å få litt inspirasjon :) Driver å trener for å bli kvitt de siste kiloene. Bruker stor ball, intervall på tredemølle, og litt styrke. Hva funker best for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mølla, uten tvil, deretter 30 minutter med styrke..

Men det er vanskelig å trene jevnt med full jobb og en tass på 2 år.

:( Det merkes nå som vi prøver på nummer to, at treningen ikke er der som før.. Må virkelig få gassen i gang, så spiren sitter denne gangen også!

Skrevet

Ja, forstår godt at dagene dine er hektiske da :) Men man får jo litt gratis trening av å holde følle med en aktiv 2 åring da :) Jeg er så heldig at jeg har eget treningsrom, så jeg prøver å trene litt hver dag, eller så offte som mulig. Nærmer meg vekt målet til kikkhull nå, så det er bare å stå på. :) Det fine er jo at det ikke skal så mye til for å komme i form, når man begynner å trene igjen :) Jeg er også stor fan av tredemølla :)

Spennende med nr 2 prøving da :) Fikk dere det til på naturlig måte? Vi har ivf, har hatt et kjemisk, og et som ble avsluttet. Håper treningen hjelper spiren å feste seg neste gang :)

Masse lykke til med nr 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...