Mottivert Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Noen her som trener for å gå ned i vekt, eller for å holde vekten og hormonene stabile? Morsomt å få litt inspirasjon Driver å trener for å bli kvitt de siste kiloene. Bruker stor ball, intervall på tredemølle, og litt styrke. Hva funker best for dere?
megogknotten Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Mølla, uten tvil, deretter 30 minutter med styrke.. Men det er vanskelig å trene jevnt med full jobb og en tass på 2 år. Det merkes nå som vi prøver på nummer to, at treningen ikke er der som før.. Må virkelig få gassen i gang, så spiren sitter denne gangen også!
Mottivert Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2013 Ja, forstår godt at dagene dine er hektiske da Men man får jo litt gratis trening av å holde følle med en aktiv 2 åring da Jeg er så heldig at jeg har eget treningsrom, så jeg prøver å trene litt hver dag, eller så offte som mulig. Nærmer meg vekt målet til kikkhull nå, så det er bare å stå på. Det fine er jo at det ikke skal så mye til for å komme i form, når man begynner å trene igjen Jeg er også stor fan av tredemølla Spennende med nr 2 prøving da Fikk dere det til på naturlig måte? Vi har ivf, har hatt et kjemisk, og et som ble avsluttet. Håper treningen hjelper spiren å feste seg neste gang Masse lykke til med nr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå