Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd akupunktur pga angst for nåler. Men jeg vil jo helst at forsøket skal gå bra :) Jeg starter på Gonal-f på tirsdag - er det for seint å starte på akupunktur etter hormonbehandlingen er i gang? Og hjelper det? Satser på noen her inne har litt erfaring med akupunktur.

Jeg har mistet fem ganger og er bekymret for stresset og bekymringer kan ødelegge for forsøket :( Men jeg prøver å tenke positivt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer også å starte med det nå før fryseforsøk i februar. Gikk til jevnlig behandling i fjor, og ble da gravid naturlig (endte i SA). Man vet jo ikke om det var grunnen da.

Nå vil jeg prøve igjen, for merker at kroppen er litt stresset, så håper det kan hjelpe å bli litt roligere. Og forhåpentligvis øke sjansen for å lykkes.

Bor du i Oslo, anbefaler jeg Heggeli helhetsmedisin. Edna er spesialist på dette feltet, anbefales :)

Skrevet

Jeg er gravid i uke 19' overbevist om at akupunktur er utløsende årsak til at d festet seg denne gang:)

Gjest usababy
Skrevet

Jeg prøvde akupunktur for å bedre slimhinnen under forrige forsøk. Dessverre ble resultatet negativt.

Har tro på at det kan hjelpe, men det er ingen garanti.

Men det skader ikke, og i Danmark er det ganske vanlig å bruke akupunktur i forbindelse med prøverør.

Har du muligheten til det, hadde jeg villet prøvd det - så lenge det er en faktor som kan virke positivt inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...