*ønskegull* Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har aldri prøvd akupunktur pga angst for nåler. Men jeg vil jo helst at forsøket skal gå bra Jeg starter på Gonal-f på tirsdag - er det for seint å starte på akupunktur etter hormonbehandlingen er i gang? Og hjelper det? Satser på noen her inne har litt erfaring med akupunktur. Jeg har mistet fem ganger og er bekymret for stresset og bekymringer kan ødelegge for forsøket Men jeg prøver å tenke positivt.
Evigoptimisten Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg vurderer også å starte med det nå før fryseforsøk i februar. Gikk til jevnlig behandling i fjor, og ble da gravid naturlig (endte i SA). Man vet jo ikke om det var grunnen da. Nå vil jeg prøve igjen, for merker at kroppen er litt stresset, så håper det kan hjelpe å bli litt roligere. Og forhåpentligvis øke sjansen for å lykkes. Bor du i Oslo, anbefaler jeg Heggeli helhetsmedisin. Edna er spesialist på dette feltet, anbefales
sonja77 Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Jeg er gravid i uke 19' overbevist om at akupunktur er utløsende årsak til at d festet seg denne gang:)
Gjest usababy Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg prøvde akupunktur for å bedre slimhinnen under forrige forsøk. Dessverre ble resultatet negativt. Har tro på at det kan hjelpe, men det er ingen garanti. Men det skader ikke, og i Danmark er det ganske vanlig å bruke akupunktur i forbindelse med prøverør. Har du muligheten til det, hadde jeg villet prøvd det - så lenge det er en faktor som kan virke positivt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå