Gå til innhold

Termin i slutten av september

Anbefalte innlegg

Hei hei

får begynne med å presentere meg selv. har ei jenta fra før som er 4 år gammel. har nå 2 dager siden tatt graviditets test som var positiv. tok en digitaltest igår og den viste at jeg var 2-3 uker på vei.

flere som er i samme situasjon/ like langt på vei? blir gøy å dele erfaringer osv. er så glad for at jeg endelig har blitt gravid, hadde prøvd lenge nå. er så glad. krysser bare fingrene for at alt går bra nå. håper alt står bra til med barnet.

dere som er like langt på vei, har dere begynt å få noe symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013411-termin-i-slutten-av-september/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sansynligvis termin helt i slutten av september. Har to gutter fra før på snart fire år og 11 mnd. Ikke helt planlagt at nr 3 skulle komme så fort. Har brukt noen mnd på de to andre ;-) Jeg mistenkte graviditet bare et par dager etter antatt el. Det murret og reiv i livmora, og det pleier det jo ikke å gjøre. Knapt når jeg har mensen! Nå er alle symptomer borte (heldigvis) og jeg sitter og venter på kvalmen som sikkert slår inn om en ukes tid :-S Blah! Er vel ca 5+1 i dag.

Hei! Jeg tror jeg å har termin i slutten av september.. Har veldig uregelmessige sykluser, og har ikke hatt mensen siden 27. Nov. Men tror jeg er ca 5-6 uker på vei. Skal på tidlig ul i morra og håper å finne ut ca hvor langt jeg er da :) har ingen symptomer så langt, bortsett fra litt svimmel og må tisse ofte. :)

[quote name='jente 08 <lyst på="" nr="" 2="" :)'="" timestamp="1359272078" post="144984612" ]="" hei="" hei

får begynne med å presentere meg selv. har ei jenta fra før som er 4 år gammel. har nå 2 dager siden tatt graviditets test som var positiv. tok en digitaltest igår og den viste at jeg var 2-3 uker på vei.

flere som er i samme situasjon/ like langt på vei? blir gøy å dele erfaringer osv. er så glad for at jeg endelig har blitt gravid, hadde prøvd lenge nå. er så glad. krysser bare fingrene for at alt går bra nå. håper alt står bra til med barnet.

dere som er like langt på vei, har dere begynt å få noe symptomer?

Jeg har 2 fra før, gutter på 2 og 6 år. Eldstemann brukte vi to år, 2 operasjoner og endel hormoner på å lage. Minstemann kom på bestilling på første forsøk. Denne er veldig uplanlagt. Jeg er i sjokk. 5+0 idag. Jeg har vel også da termin helt i slutten av september.

Jeg har ikke engang fortalt mannen min om dette. Han er veldig tydelig på at han ikke ønsker fler barn. Gruer meg, men må jo selvsagt si det veldig snart. Må bare sortere tankene litt selv først.

Ingen symptomer. Men begge gutta hadde jeg ømme pupper fra et par dager før forventet mens.

Så flott at det har klaffet for dere etter å ha ventet en stund!

godt å se at det er flere som er ca like langt på vei.

jeg har ik mye symptomer. ømme pupper har jeg. føler meg mye trøtt.

lillebie: du er sikrt veldig anspent siden du ik har fortalt mannen. skjønner

dg godt også. ikke lett å si dt når mannen egentlig ikke ville ha flere

men dt kan jo hende at han blir glad selvom han egentlig ik hadde forventet dt. går sikrt bra :)

candygirl: har du bestilt privat ultralyd? blir sikrt gøy å se at alt ligger bra til. og se hvor langt man er på vei

candygirl: har du bestilt privat ultralyd?

underveies: hadde du kvalme i de to siste graviditene også?

jeg var veldig plaget md kvalme og oppkast md datteren min. nå venter jeg på kvalmen jeg også. gruer meg litt også. kastet opp mye under siste graviditet.

Annonse

Hei! Gratulerer og velkommen hit!

Jeg er 5+4 i dag og har termin 27 sept :) Jeg er svimmel, sulten og trøtt. Ellers lite symptomer. Litt svaake murringer og noen stikk av og til. Venter på ømme pupper og kvalmen ;) For det hadde jeg i mine to første svangerskap.

[quote name=jente 08 <lyst på nr 2 :)' timestamp='1359311934' post='144986818]

underveies: hadde du kvalme i de to siste graviditene også?

jeg var veldig plaget md kvalme og oppkast md datteren min. nå venter jeg på kvalmen jeg også. gruer meg litt også. kastet opp mye under siste graviditet.

Ja, mer med siste enn med første, og varte lenger. Kastet aldri opp, heldigvis. Spent på hvordan det blir nå. Merker kroppen er annerledes allerede :-S

Termin 23 september her;) veldig uplanlagt nr 3... men nå er det ett par uker siden testen ble positiv,så sjokket har lagt seg litt og jeg håper dette går veien:) alltid spennende å bære på et nytt liv.

er vel 6+1 idag, blir verre og verre kvalm for hver dag som går, puppene er 2 størrelser over normalet og magen full av luft! jiises.. ;)

• 2 uker senere...

Hei!

Foreløpig beregnet termin er 25/26 sept.

Var hos legen i går, ble SM i to uker pga svangerskapsplager,

ny og ordinær time som type første kontroll er for meg ved fullgådde 9 uker.

Driver å prøve ordne meg en tidlig UL nå, håper å få i løpet av disse to ukene.

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...