Gå til innhold

Cecilie Leganger og medisinstudiet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i selskap i dag og temaet Leganger og medisinstudiet dukket opp. Ikke spør meg hvorfor det ble et tema, men det var en som fortalte at hun begynte disse studiene da hun var 20 år. Nå er hun 37 og visstnok ikke ferdig enda. Er det noen som vet om dette virkelig stemmer?? Er det mulig å dra et sånt profesjonsstudie over så vanvittig mange år??

Anonym poster: 0217106816990478e78b1639f1dc53bb

Skrevet

Jeg gikk på Bjørknes sammen med henne i 97/98, og jeg tror hun kom inn på medisin umiddelbart etter dette. Så hvis hun ikke er ferdig enda, stemmer det jo. I mellomtiden har jeg fullført 5 års studium og jobbet i åtte år.

Anonym poster: 35e487e2713a9bc9fe4b22f1fd28a6c5

Skrevet

Høres merkelig ut om hun har fått spesialbehandling og kan ta utdanningen over så mange år, men hun har vel ikke hatt sjans til og ha praksis eller ta turnustjeneste så lenge hun er profesjonell håndballspiller?

Anonym poster: 21fff6f87ffde1ed920abc2094a83504

Skrevet

Jeg gikk på Bjørknes sammen med henne i 97/98, og jeg tror hun kom inn på medisin umiddelbart etter dette. Så hvis hun ikke er ferdig enda, stemmer det jo. I mellomtiden har jeg fullført 5 års studium og jobbet i åtte år.

Anonym poster: 35e487e2713a9bc9fe4b22f1fd28a6c5

Jaaaaa, hun har da ikke akkurat sitti på ræva hun heller da! Imens har hun......, spilt håndball profesjonelt og sikkert tjent mer enn deg.

Anonym poster: 1836fac7a4519e9dfb8b80a02e32be02

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Profesjonelle idrettsutøvere har litt andre regler vet jeg, de får mer «fri» fra studiet. Men 17 år er jo mye da...kanskje hun har hatt en pause. Uansett ikke min sak. Hun har jo hatt god tid til å lese da ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Nå er Cecilie Leganger endelig ferdig utdannet lege. Hun ble ferdig med studiene denne våren.

Endret av dreamern
Skrevet

Nå er Cecilie Leganger endelig ferdig utdannet lege. Hun ble ferdig med studiene denne våren.

Jeg har sjelden blitt så letta!

Anonym poster: 909c178a66d186dfba9b30b627f6e0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...