Gå til innhold

Hvor mye forteller dere på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir henvist til Rikshospitalet om.. hva forteller dere på jobben?

hva sier dere den dagen dere skal dit? tar man egenmelding eller permisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle arbeidsplasser er forskjellig, men jeg ville tatt en egenmelding og ikke fortalt noe der jeg jobber i dag

Skrevet

Det er så individuelt hva man er komfortabel med! Selv valgte jeg å være helt åpen, både fordeler og bakdeler med det, men det var det riktige valget for meg. Spara meg veeldiga mange unnvikende unnskyldninger og jeg fikk masse støtte og forståelse. Men da ble det også forventa at jeg delte, de var jo nesten like spente som familien. Det var tungt innimellom, men alt i alt gikk det greit.

Skrevet

Jeg fortalte det til sjefen min,mens de andre fikk beskjed om at jeg plutselig hadde bestemt meg for å ta en laaang helg.

Skrevet

Jeg fortalte også på jobb, og har fått masse støtte. Ingen problem med fri de dagene jeg trengte det, og etter innsett tok de også mine tunge oppgaver som jeg fikk beskjed om å holde meg borte ifra. Syntes det var godt å slippe å lyve,men klart det er en del flere som er spente og følger med og som skal oppdaterers. Ikke alltid like lett når det går skeis, men alt i alt har det hjulpet meg veldig.

Skrevet

Jeg har også fortalt alle om det.. Klart som de andre sier her så blir det jo noen forventninger at man også skal fortelle hvordan det går fremover, men jeg gidder ikke å få stygge kommentarer slengt etter meg fordi jeg ikke etterhvert vil ta de tyngste løftene eller kanskje ikke er i form en dag å må være hjemme..

Dog så er jeg ikke gravid enda (IKM 07/08.02), men det kommer jo, og når det kommer så er det naturlig for meg å dele med de andre :)

Skrevet

Jeg har vært åpen om hva jeg driver med for sjefen min og en til. JEg har vært gjennom flere runder og vært sykmeldt etter uttak/innsett. Kollegaene tror jeg har vært syk og synes nok jeg har vært mye syk det siste halve året. De får tenke hva de vil.

Skrevet

Jeg har som Vizzy fortalte det til sjefen og en til på jobben. Denne gangen vagte jeg å ikke fortelle noe, da jeg var så uheldig å bli gravid uten for livmoren forgje gang. Kjente at jeg ikke orket enda en runde med å oppdateringer!

Jeg har bare hatt uttak 1 gang, så kommer nok til å infomere sjefen igjen når jeg skal ha uttak!

Mine kollegaer er nok også lei av at jeg er mye syk, da jeg har blitt sykemeldt gr. mye bivirkninger av hormoner osv...

Skrevet

Jeg har fortalt om PCOSen min,og at jeg har vert på kontroller på sykehuset.Siden vi må overnatte når vi er på uttak (pga vi bor så langt unna st.olav) har jeg fortalt litt mer om utredningen og slikt til sjefen. Siden jeg er svært privat når det gjelder dette har jeg ikke fortalt alle detaljer.

Skrevet

Jeg fortalte "alt" til styreren og pedlederen på avdelingen min.

Jeg var sykemeldt den tiden vi var på klinikken.

Hva vi hadde vært gjennom fortalte jeg da vi offentliggjorde graviditeten, og var ærlig om at den mentale delen av prosessen hadde vært betraktelig mye mer belastende enn jeg hadde sett for meg og at det derfor var best å ikke si noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...