Gå til innhold

Dere som skal føde på ABC

Anbefalte innlegg

Har dere fått time til ultralyd ved Ullevål? For noen dager siden fikk jeg brev om time til jordmor, men har ikke fått time til ultralyd ennå. Jeg sokner egentlig til Ahus. Når fikk dere innkalling til ultralyd og hvilket sykehus sokner dere til?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013343-dere-som-skal-f%C3%B8de-p%C3%A5-abc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jm søkte ullevål til meg, og jeg søkte selv abc. Fikk brev fra abc om ul ca en uke før jeg fikk brev om fødeplass og ul på ullevål. Ringte dem å spurte og fikk beskjed om at abc ikke utfører ordinær ul. Dermed får man vel brev fra sykehuset man tilhører eller muligens ullevål?

Det er iallefall sånn at abc ikke kaller inn til ordinær ul.

Takk. Ja, jeg vet at det ikke er de som utfører ul, men lurer på om jeg er i systemet til Ullevål når jeg har søkt ABC selv, eller om jeg må be om ul ved siden av...? Jaja, får spørre fastlegen i uke 12. Føler jeg har så inmari god tid med alt denne gangen ;-)

Når jeg har vært på abc før har jeg fått brev med innkallelse til ordinær ul via abc. Tror det kom sammen med bekreftelse på plass, men mulig jeg husker feil. Ring dem eller send mail, de er veldig hjelpsomme :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...