Gå til innhold

fryktelig vondt ....

Anbefalte innlegg

I musa!!! Er 39 uker i dag, har di siste dagene hatt mye tak som har gått i både rygg og mage og ikke minst ned press.. problemer når jeg har gått å slikt, men alt dette har gitt er i grunn bare fryktelig vondt i musa ... på en måte skikkelig sår følelse. Har ikke mann så det er ikke en grunn :P flere som har opplevd noe lignende å har det vært nærme noe fødsel? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013259-fryktelig-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaaaaaah, det har jeg også akkurat spurt om, det kjennes ut som jeg VRENGES! At innsia av musa er på vei ut liksom... Dette er min første, så jeg har ikke peiling på hva det vil si i forhold til fødsel, men akkurat det jeg lurer på jeg også... Også lurer jeg... Hvordan klarer jeg å føde med dette superhovne underlivet?!?

Jeg har forresten 10 dager igjen til termin... Regner egentlig med å gå på overtid, men det kjennes så ut som det er like før, han presser så ekstremt nedover!!!

Har ingen aning :P nesten så jeg vurderer å ringe bare for og høre om det er vanlig å ha så sykt vondt i musa :P men nå har jeg hatt en del sammentrekninger i dag, så får se om det tar seg opp først før jeg gidder å være til bry :P

Annonse

Ser for meg alle bein i musa bare smuldrer fra hverandre :P men fikk høre at det kunne være til fordel også, for da var det allerede laust og trengte ikke løsnes mer på samme måte som under en vanlig fødsel... altså at bekkenet /mus beinet allerede er utvidet på en måte...

Haha :P ja det skal du se :P merker jeg irriterer meg grønn over hvor lite jordmødre og di bryr seg over di smertene mens noen med bare vanlig bekken løsning får krykker, fysio osv osv osv, å vi som har ei mus ut av stilling i tillegg vi skal bare måtte tåle det.... er utrolig glad jeg ikke har en mann jeg må tilfredsstille :P

Annonse

Det har ikke jeg heller! Eller, altså, jeg har mann, men slik er nå realiteten for han, han synes nok mer synd på meg som nesten griner når jeg reiser meg opp fra sofan! Jeg har time til jordmor på mandag. Men jeg var forresten til kiropraktor i rein desperasjon for et par uker siden, men det var ikke noe han kunne gjøre, for nære fødsel, neste gang skal jeg begynne tidlig!

Ingen fødsel her, MEN jeg har mindre vondt i skrittet etter å ha prøvd en ny liggestilling i natt!!

For første gang gjorde jeg nesten det motsatte av fysio og kiro anbefalte, ikke noe ligge pent på siden med pute mellom føtter og under magen. Jeg lå litt vridd på siden men den nederste foten nedover og den øverste dradd opp med puter under, altså, føttene FRA hverandre! Jeg sov bedre, og i dag våkna jeg med et MINDRE vondt skritt!! Magisk! Så kanskje vanlige bekkenløsnings-råd ikke er de beste for symfyseløsning? Jeg er absolutt villig til å trigge bekkenløsninga mer om det blir bedre foran, det er jo det som virkelig er vondt!!

Ingen fødsel her heller ;) bare en helvetes kløe!! Så sitter nå å venter på at føden ringer opp igjen... må vell inn til kontroll, noe jeg mener er lite vits i sia jeg skal inn i morra.... men gutten i magen er full av liv, å det er en stund siden ;) musa er like vondt enda :P jeg ligger den stillinga som gir meg best søvn jeg, en skal jo sove litt åsså ikke bare slite seg ut på å finne gode stillinger.....

Ingen fødsel her heller ;) bare en helvetes kløe!! Så sitter nå å venter på at føden ringer opp igjen... må vell inn til kontroll, noe jeg mener er lite vits i sia jeg skal inn i morra.... men gutten i magen er full av liv, å det er en stund siden ;) musa er like vondt enda :P jeg ligger den stillinga som gir meg best søvn jeg, en skal jo sove litt åsså ikke bare slite seg ut på å finne gode stillinger.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...