Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er på rugedag 9 og jeg dør snart av spenning/bekymring/symptomjakt og ventetid.. Hadde en helt forferdelig dag i går, bare gråt og gråt, kjentes ut som noen nappet ut eggstokkene mine og jeg bare ventet på TR.. Kom ingen ting heldigvis. I dag er alle symptomer plutselig borte, bare litt ømme bryst, men det har jeg hatt siden dag to med Lutinus. Holder til på Ullevål og skal egentlig ikke teste før 8 februar, altså 3 uker etter innsett. Det kommer ikke til å skje! hvis mensen ikke kommer denne uka ( innen fredag) tester jeg.. Flere som ruger og vil dele symptomer? Jeg har hatt masse mensmurring både i mage og korsrygg, ømme bryster, kviser, og litt svimmel.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144013246-flere-rugere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :-) Det samme lurer jeg på, jeg spurte og fikk til svar at de ikke ville at vi skulle få gode nyheter ved positiv test for det kunne være kjemisk graviditet. Skjønner jo det, men tre uker er uutholdelig og rart at praksisen et så ulik..

Da ligger vi nesten likt i løypa. Jeg er på rd 10 og har hatt mensmurringer siden dag 2. Av og til kjennes det ut som kniver som stikker meg nedentil :/ Jeg skal teste 6.februar, på rd 20 - altså tre uker etter innsett. Holder til i Tromsø.

Jeg har hatt fryseforsøk i naturlig syklus og bruker kun utrogestan som støtte. Har vært ekstremt mye kvalm og oppblåst i magen og som sagt mensmurringer. Krysser fingrene for at egget klamrer seg fast framover :)

Håper mensen holder seg borte hos både deg og meg slik at vi får positive tester i februar :D

Annonse

Er på rugedag9 jeg også! Mega ømmebryst, kvalm fra ca fem/sekstiden om dagen, full i kviser, menssmerter og vond korsrygg, stråler ned i hoften og foten! Kviser, ømmebryst og kvalme kom av lutinus før innsett! Så det er vel bivirkninger..

Har test dag 31.jan, da skal jeg på Haukeland å ta blodprøve! Rart du skal vente så lenge Camilla!..

Gøyt at vi er flere som ruger.. Lykke til alle sammen!

Tusen takk, og lykke til du også :-) "Godt" å høre at det er flere med smerter. De første dagene etter uttak så jeg ut som jeg var fire mnd på vei, det har gitt seg. Gårsdagen var verst, skikkelige smerter og var helt sikker på at løpet var kjørt. Klamrer meg til håpet enn så lenge og satser på at vi det går veien!

Annonse

Eg er på rugedag 9 i dag (28.01), men skal heldigvis sjekka etter to veker, det blir 2. feb. Er kjempespent, for dette er siste forsøket i trepakken, og eg er i eldste laget til fleire forsøk.

Eg har brukt Crinone i staden for Lutinus, og har inga utflod, derimot levrar crinonen seg til trådar og klumpar, og væska forsvinn. Er det normalt?

Jeg er ruger på dag 4, første ivf forsøk! Har egentlig ikke noe symptomer. Har litt ømme bryster men har hatt det siden jeg begynte m sprøytene. Har såre slimhinner pga lutinus, ubehagelig. Ellers har jeg hatt alle graviditetssymptomer i utallige prøveperioder, men ingen graviditet, så stoler ikke helt på kroppen min der ;). Jeg skal teste rugedag 12! Rart de har så forskjellig tidspunkter. Mye følelser rundt dette her, føler egentlig det ikke kommer til å funke, det er jo det jeg er vant til. men håper jo.

OK! Då fall korthuset saman - på same tid som i begge dei tidlegare forsøka. Kvar gong har det bare vore eitt brukbart egg, kvar gong har det blitt befrukta og begynt å dela seg, og kvar gong fell det ut etter 9-10 dagar. Nå er eg veldig i tvil om kor vidt eg skal kjøpa eit enkeltforsøk til (er 45, og grensa i Danmark er ved 46), eller om eg skal la det bli med dette og heller leva eit utsvevande liv som barnlaus. ;)

Jeg er ruger på dag 4, første ivf forsøk! Har egentlig ikke noe symptomer. Har litt ømme bryster men har hatt det siden jeg begynte m sprøytene. Har såre slimhinner pga lutinus, ubehagelig. Ellers har jeg hatt alle graviditetssymptomer i utallige prøveperioder, men ingen graviditet, så stoler ikke helt på kroppen min der ;). Jeg skal teste rugedag 12! Rart de har så forskjellig tidspunkter. Mye følelser rundt dette her, føler egentlig det ikke kommer til å funke, det er jo det jeg er vant til. men håper jo.

Jeg tror hormonene i medisinene får kroppen til å oppfatte seg som "mer gravid" enn den er. Jeg har også pleid å få disse symptomene, men de skal jo egentlig ikke oppstå før i tredje mnd. i følge "kokebøkene"... Men det betyr jo heller ikke at du ikke er gravid, tvert i mot betyr det vel at medisinen funker som den skal. Krysser fingre. Lykke til!

Huff det var trist å høre langbrok! Tror jeg hadde forsøkt et år til! Det er jo fler som får det til på forsøk 4-6. du har jo fremdeles brukbare egg!:) Har du forsøkt akupunktur? Det skal hjelpe på slimhinnen. Går selv til det nå og har helt super slimhinne ihvertfall. Så får vi se.

Nå er jeg nok ikke ruger lengre så melder meg ut. Negativ prøve i morgest og blødninger siden mandag :/ Krysser fingrene for at ett av de tre eggene jeg har igjen på frys er et gullegg :)

Så lykke til jenter og nyt rugetiden - jeg krysser fingrene for dere :)

Så kjedelig Hubro.. Uff, det er så kjett når det ikke går. Har en skikkelig dårlig følelse på mitt forsøk også. Siste dag med lutinus i dag og murringen har endret seg mer til pms smerter.. Mensen kommer sikkert i løpet av et par dager. Jeg har også egg på frys så da blir det vel tur innover igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...