Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iallefall han som jeg prøver å få forholdet til å funke med.

Han tabbet seg ut så nå får vi ikke 3D/4D ultralyd som vi hadde planlagt, og ikke har vi hatt økonomi til å reise vekk på litt "kjærestetid" fordi han ville prioritere å være gratis hjelper til sin familie.

At vi kunne dra på en eller to helger til juli på lokale hoteller var aaaaltfor dyrt.

Men siden han har tabbet seg ut så kan vi plutselig reise til Danmark på ultralyd! Plutselig så har vi råd til å reise dit med en helsikes båt(som jeg hater å reise med) for å ta en ultralyd og spise en god middag for så reise heeeeele veien hjem igjen. Da kunne jo han ordne noen greier til bilen samtidig..

Og hva han har sagt før, det spiller ingen rolle nå. Det er jo det vi planlegger nå som er viktig og teller.

Planen var å reise i to timer i bil pr vei, UL på dag 1, så handle hjem de siste tingene til babyen på dag 2 og dag 3 reise hjem igjen. Lite reising som er en enorm fordel for meg som har alvorlig bekkenløsning og mye mer tid til kos og glede.

Og nå er jeg den som lager problemer og et styr fordi han har jo kommet på denne geniale løsningen.. og vi som ikke forstår dansk.. lover jo kjempe bra!

FRUSTRERT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off hørtes ikkje kjekt ut.. Men hvordan har han tabbet seg ut ? Reis heller kortere, du er ikkje vanskelig.. Han har laget denne babyen han og så å lage mye styr av ingenting er bAre tull... Virker som det er han som bestemmer i dette forholdet, vis at di har bein i nesa og si at det blir sånn som planen var...

Skrevet

Fordi han planla samværet med barnemora til hans 1. Uten å ta hensyn til det vi hadde snakket om osv - fordi han så ikke problemer med det og at det var Viktigere at hun var blid på han enn at jeg ble kjempe lei meg.

Og nå er alle 3D/4D timene på alle klinikkene vekke... Fordi han ikke orket å ta tak i bytting av helg som var avtalen - det kunne jo vente ei eller to uker til.

Sukk!

Sier jeg at vi skal følge planen så blir enda mer krangel... og da blør jeg enda mer og det .. er helt for jævlig. Så skal vi liksom prøve å få dette forholdet på riktig kjøl igjen...

Skrevet

Dette er ikkje bra... Du vil jo alltid komme som nr to.. Men viss eg var deg så ta med ei venninne og reis på ul... Ikje la han styre deg... Er han det kommer til å gå utover.... Kan jo ikkje sette eksen sin forann deg.. Kjenner er blir provosert her,. Føler med deg...

Skrevet

Og jeg som er fullstendig mannehater i dag, og dette bidrar atter en gang til hatet mitt :P

Skrevet

Oi, det var dumt da :( Men må man bestille 3d ul lenge i forveien? Siden de er utsolgt?

Skrevet

Du bør bestille hvis du har termin juni-august, spesielt i juli.. For anbefalt uke er 28-30, alt for i mars og nesten hele april er vekke nå.

Skrevet

Og jeg som er fullstendig mannehater i dag, og dette bidrar atter en gang til hatet mitt :P

Ja, mannehatet har drastisk steget i dag. Tror jeg skal leve alene med katta og babyen. Mye enklere.

Skrevet

Du bør bestille hvis du har termin juni-august, spesielt i juli.. For anbefalt uke er 28-30, alt for i mars og nesten hele april er vekke nå.

Hvor bor du da? :P
Skrevet

Er litt mannehater i dag jeg også :)

Skulle ha med to 6 åringer og en trassig 4 åring på skitur i dag.

Først ordnet jeg med litt niste, så hjalp jeg guttene med skisko og fikk sendt dem ut, da var det frøkentrass sin tur og til slutt meg selv.

Mannen, han la skiene i bilen og ble sur fordi jeg var så "jævla treig bestandig"

Hvorfor kan han ALDRI lære, og forstå at jeg ordner med så mye mer enn han hver gang vi skal t på tur. Hater tur når det blir sånn...

Skrevet

I dag hadde jeg byttet bort mannen for en cola!

Skrevet

Min kan dere få heeeeeelt gratis!!! Ca hver dag!!! Han synes faktisk at det er "greit nok" å ikke være velkommen på fødestuen når knøttet skal ut...Jeg er nemlig lut lei av at mannen skal sove seg gjennom helvette, mens jeg skal gå veien alene....også skummer han fløten etterpå...argh....dette er bare blåbær i forhold til en del andre ting...

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare jeg som er frustrert over den håpløse samboeren min..

Men jeg håper virkelig at dere andre sine mannfolk skjerper seg og blir mindre håpløse! For det er tungt i seg selv å være gravid og hverdagen, så vi trenger ikke en tulling i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...