sologsommer Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Han skriker ikke mye, men sliter en masse med luft om natten/tidlig morgen. Presser og presser, ynker og vrir seg, før der endelig kommer kjempe promper. Er det vanlig?
November-spire-79 Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Ja her presses det ut utrolig mye luft jeg og pappan sitter ofte å ler oss skakke når vi hører hvor mye bråk det er i ei sånn lita tulle men hun sliter ikke for å få det ut. Det bare kommer hele tiden.
Gjest andersine Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Ja, det er veldig vanlig. Hos oss hjalp det med sukkervann en sjelden gang. De verste smertene gav seg etter ca 7 uker, før det var det masse hyling, spesielt på kvelden. Problemet er at tarmsystemet ikke er ferdig utviklet når babyen blir født. Det er også derfor de ikke kan få mye riktig mat før de er over 6 mnd. Han promper fortsatt da, og presser når han bæsjer, men ikke mer enn vi voksne gjør...
Lisse_01 Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Min på 4 mnd har aldri vært plaget. Men han promper mye. Men er ikke plaget
Puppen og lillemor Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Ammer du? Prøv fennikelte.. Kjøpes på helsekost! Gi babyen littegranne (jeg tror jeg ga ca 2-3 ml med sånn medisinsprøyte) før hvert måltid - jeg droppet det om natten! Og drikk flere kopper om dagen selv! Hvis du gir mme kan du sikkert ha litt i flaska!
samu Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 jenta mi på 1mnd(bursdag idag) presser hele tiden. må være slitsomt.
Elsa88 Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Min er 3 måneder og presser konstant. Gir han fennikelte og noen ganger sukkervann. Har også en mage presser tid som jeg kaller det Der han ligger på magen en stund, så en stund på magen oppå kneet mitt og så på magen i armene mine, etter dette så bruker det å komme masse promp.
samu Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Min er 3 måneder og presser konstant. Gir han fennikelte og noen ganger sukkervann. Har også en mage presser tid som jeg kaller det Der han ligger på magen en stund, så en stund på magen oppå kneet mitt og så på magen i armene mine, etter dette så bruker det å komme masse promp. liker gutten din mage-presse-tiden?? koser han seg eller gråter? jenta mi liker ikke å ligge på magen når hun presser. bare gråter da. jeg får egentlig ikke lov i det hele tatt å ta på magen hennes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå